برگزاری همایش دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد

صدو سی و نهمین همایش دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد به میزبانی مرکز معاینه فنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، صدو سی و نهمین همایش دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد به مناسبت روز ملی هوای پاک، به همت هیئت ورزش‌های همگانی یزد و میزبانی مرکز مکانیزه معاینه فنی حسینی پور صبح امروز پنجشنبه ۲۷ دی ماه ۹۷ در یزد برگزار شد.

در این همایش که با حضور مجتبی فرهمند، شهردار منتخب یزد، عباسی عضو شورای اسلامی شهر یزد، حمید دهقان، معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری یزد، پورشمس، فرمانده راهنمایی و رانندگی استان، امین سامعی، دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان یزد، مهدی شهریاری، مسئول کمیته دوچرخه سواری شهرستان یزد، مسئولانی از هلال احمر و شهرداری و نیز دوچرخه سواران یزدی برگزار شد.

 شرکت کنندگان مسیر خود را از ۱۵ محله شهر یزد آغاز کرده و با تجمع در میدان باغ ملی با طی نمودن مسیر بلوار شهید صدوقی، میدان شهید باهنر میدان همافر و بلوار جانباز به حرکت خود در محل مرکز مکانیزه معاینه فنی حسینی پور پایان دادند.

در پایان این همایش که با اجرای آقای خاص انرژی محمد تخته دار و همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری محسن جواهریان، محمد احمدی، محمد کریمی از هنرمندان کمیته هنرمندان همگانی و همچنین اجرای گروه مهد کودک نفیس همراه بود به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ی

همایش دوچرخه سواری پنجشنبه‌های یزد به ایستگاه صدو سی و نهم رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار