معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی؛

حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ۱۶۴۵ دانشجوی نیازمند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی از حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ۱۶۴۵ دانشجوی نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون یک هزار و ۶۴۵ دانشجوی نیازمند زیر چتر حمایتی کمیته امداداستان قرار داشته و از خدمات و حمایت‌های این نهاد برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد: از این تعداد، ۸۴۴ دانشجو دختر و ۸۰۱ دانشجو پسر بوده و همچنین از ابتدای سال جاری، ۱۶۴ دانشجو در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته است.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هم اکنون ۳۱۲ دانشجو در مقطع کاردانی، یک هزار ۱۳۵ دانشجو در مقطع کارشناسی، ۸۶ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، ۲۴ دانشجوی دکترا و ۵۰ طلبه تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات و تسهیلات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
وی با اشاره به پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان، بیان کرد: ۵۲۵ هزار تومان برای تامین شهریه هر دانشجوی روزانه و مبلغ ۳۲۰ هزار تومان کمک هزینه تحصیلی برای هر یک از طلاب علوم دینی توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.
 
سهیلی افزود: حداقل پرداخت کمک هزینه در مقطع کاردانی با مبلغ هر دانشجو ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر پرداخت کمک هزینه در مقطع دکتری با مبلغ هر دانشجو چهار میلیون تومان است.
 
وی با اشاره به افزایش میزان حمایت‌های تحصیلی از دانشجویان تحت حمایت، خاطرنشان کرد: میزان مساعدت‌های مالی در نیمسال اول تحصیلی نسبت به مدت زمان تحصیلی سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین دانشجویان دانشگاه‌های دولتی تحت حمایت نیز با توجه به میزان سرانه بودجه مصوب، از کمک هزینه تحصیلی برخوردار هستند.
 
انتهای پیام/م
 

حمایت کمیته امداد از دانشجویان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.