هشدار سازمان هواشناسی: بارش شدید برف و باران در ۲۹ استان کشور/ کولاک در نقاط کوهستانی و سردسیر

امروز برای ۲۹ استان کشور بارش برف و باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود، بعلت کولاک در نقاط کوهستانی، هنگام تردد حفظ ایمنی ضروری است.

هشدار سازمان هواشناسی: بارش شدید برف و باران در  ۲۹ استان کشور/ کولاک در نقاط کوهستانی و سردسیربه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان شمالی و گلستان بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بارش برف و باران همراه با وزش باد شدید در استان‌های اصفهان، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، خراسان رضوی، کرمان، گیلان و مازندران دور از انتظار نیست.

در استان‌های بوشهر، کرمان و هرمزگان  بارش باران گاهی وزش باد شدید و برای شرق و جنوب‌شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به سبب بارش برف و کولاک در نقاط کوهستانی و سردسیر مناطق ذکر شده، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، مه آلودگی و کاهش دید رخ خواهد داد از این رو توصیه می‌شود هنگام تردد در این مناطق، نکات لازم جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارات احتمالی بکار گرفته شود.

لازم به ذکر است، هوای سرد تا اواسط هفته آینده در کشور ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/

هوای سرد تا اواسط هفته آینده در کشور ماندگار خواهد بود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمالی
۱۱:۱۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
امیدوارم این برف ها باعث مسدود شدن جاده ها در مناطقی مثل محور هراز و فیروزکوه و چالوس نشود ، چونکه روزانه افراد زیادی برای کار یا دانشگاه ، از این مسیر ها به سمت تهران میروند یا از تهران می آیند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
خدا کنه همیشه بارون و نعمت باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
خدا کنه همیشه بارندگی و نعمت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
واسه ما جنوبی ها هم دعا کنید...رنگ بارون ببینیم....
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
سلام
در استان بوشهر بخصوص قسمت عسلویه و کنگان بعلت آلودگی شدید هوا، نسبت به سایر نقاط استان بارندگی بسیار اندک است و متاسفانه مسئولان هیچ برنامه ای برای رفع این مشکل ندارند و مردم عزیز این مناطق هم از لحاظ آلودگی هوا و هم کمبود بارندگی رنج می برند.
-
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
انشاالله همیشه رحمت الهی باشد
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
با اين برف و بارون عالي كه اومده بايد هزار ركعت نماز شكر خوند
آخرین اخبار