کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد اینجا باشم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:رئیس فدراسیون فوتبال این اطلاعات که تمدید قراردادم بر خلاف تمایل وزارت ورزش بوده را از من پنهان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز(پنج شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهارات مختلفی را مطرح کرد.

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد  اینجا باشم

تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/اگر مطلبی را که حالا متوجه شدم قبلا می دانستم هیچ زمان قراردادم را تمدید نمی کردم

او افزود: اگر مطلبی که آن موقع نمی‌دانستم و اکنون پس از توضیحات چند باره تاج متوجه شدم هیچ وقت قراردادم را امضاء نمی‌کردم. تاج این اطلاعات را از من پنهان کرد. مطلب هم این بود که تمدید قراردادم کاملا برخلاف تمایل وزارت ورزش بوده است. آن موقع نمی‌دانستم مهدی تاج از وزیر ورزش دستور‌های خاص گرفته است که قراردادم را تمدید نکند. اگر آن زمان این مطلب را می‌دانستم هیچ وقت در تیم ملی ایران نمی‌ماندم چراکه نمی‌خواستم کاری کنم برخلاف میل جناب آقای وزیر باشد.

کی روش ادامه داد: تاج چندین بار به من گفت دلیل حمایت نکردن وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال این است که او به دستور‌های وزیر ورزش توجه نمی‌کند. برای من عقلانی نیست که با ماندنم در تیم ملی ایران به تیم و فدراسیون ضربه بخورد.  سلطانی فر به هر دلیلی برنامه‌ها یا گزینه‌های دیگری دارد. مربی‌ای نیستم که همیشه جلوی دوستان خم شوم و از آن‌ها تشکر کنم. همیشه اصول خودم را دارم و نقطه نظری هم دارم. از زمانیکه مقام معظم رهبری پیام تبریک و تحسین تیم ملی را اعلام کردند وزارت ورزش و جوانان کاملا برخلاف و علیه من اقدام کرد.

وزیر ورزش نمی‌خواهد کارلوس کی روش اینجا باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در آخر تنها یک مطلب و واقعیت وجود دارد و آن خواسته وزیر ورزش است که نمی‌خواهد کارلوس کی روش اینجا باشد. هیج وقت از بازیکنان و تیم حمایت نشد. تمام برنامه‌های آماده سازی ما لطمه خورد و از نظر من مسئولیت تفرقه‌هایی که در فوتبال ایران به وجود آمده با سلطانی فر است.

کی روش ادامه داد: تمام باشگاه‌ها اکنون گلایه دارند و تنها یک باشگاه است که گلایه ندارد. وزیر از برخی رسانه ها، روزنامه‌ها و افراد مانند مهرداد مسعودی که همیشه به تیم ملی لطمه زده حمایت می‌کند. چه شخصی مسئول این انتقاد‌های واهی و دروغی است که مطرح شده است؟ داستان‌های الکساندر لوپز، میک مک درموت، ماجرای بازی با آرژانتین همه از سوی یک گروه خاص مطرح شد، اما چه کسی اجازه داد این اتفاق بیفتد؟ آن باشگاه و آن مربی همه تحت اتوریته (فرمان) یک شخص هستند.

کی روش افزود: وقتی مشکلات پایه ای مانند حقوق ها، نبودن غذا سر سفره زن و بچه افراد در تیم ما وجود دارد اما به یک تیم اجازه می دهند با پرواز فرست کلاس به ژاپن بروند و بازگردند. هیچ دلیلی برای گمانه زنی وجود ندارد. ما تا پایان جام ملت ها با تمام قدرت برای هواداران فوتبال ایران می جنگیم اما اکنون زمان این است افرادی که در ۲ سال گذشته روی وجاهت، شخصیت و احترام تیم ملی پا گذاشتند مشخص شود‌.

آقایان،  آینده برای من همین امروز است‌

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان داشت: مهرداد مسعودی داستان دروغی را درباره یکی از کمک مربیان تیم ملی ایجاد کرد. چه کسی از او حمایت می کند؟ مسعودی هم به همان سیستم متصل است اما چه کسی اجازه داد این اتفاق رخ بدهد. بسیار ساده است. آقایان آینده برای من همین امروز است‌. به توافقاتم با تیم ملی ایران بسیار احترام می گذارم اما وقتی مرا نمی خواهند خیلی ممنون‌. با این وجود باید از زبان من واقعیت را بشنوند چراکه تنها برخی افراد شجاعت بیان واقعیت را دارند.

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد  اینجا باشم

بازیکنان عراق در زمان هایی از بازی سعی کردند بازی را به سمت عصبی بودن و احساساتی بودن بکشند

او ادامه داد:بازی سختی را پشت سر گذاشتیم‌ و واقعیت مطلب این است که وقتی در بازی روز گذشته فوتبال انجام می شد توانستیم موقعیت های متعددی را خلق کنیم و با قدرت کارمان را ارانه دهیم. البته این امر برای زمان فوتبال بازی کردن بود بازیکنان عراق در زمان هایی از بازی سعی کردند بازی را به سمت عصبی بودن و احساساتی بودن بکشند و مخل بازی ما شوند.بازیکنان من یک بار دیگر نشان دادند وقتی زمان لازم برسد در زمین جنگجویان واقعی هستند و توانستیم تعادل لازم را حفظ کرده و به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شویم.

کی روش درباره مباحث اخیری که درباره توافق او با فدراسیون فوتبال کلمبیا برای برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی این کشور مطرح شده است، گفت: صحبت کردن درباره وضعیت حال حاضر تیم ملی مهم تر از صحبت درباره آینده تیم ملی ایران و کارلوس کی روش است. در شرایط فعلی توانستیم سه بازی خود را بدون دریافت گل پشت سر بگذاریم و هفت گل به ثمر رساندیم. با توجه به سه بازی خوبی که پشت سر گذاشتیم پل اول را رد کردیم. جام ملت های واقعی از این به بعد شروع می شود. تا اینجا برای کسب امتیازهای لازم و صعود به مرحله بعدی بازی کردیم. از این به بعد هم در بازی هایی که انجام می دهیم همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده است.

عاشق بازیکنانم هستم و فکر می کنم آنها هم از تعهد من‌ اطلاع دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: از این به بعد باید کاراکتر، قدرت واقعی، روحیه تیم و هماهنگی مان را در بالاترین سطح نگه داریم. اطمینان دارم‌ بازیکنانم این مطلب را حس می کنند که من اینجا حضور دارم که برای آنها جان دهم و برایشان بمیرم چراکه بازیکنانم استحقاق پایبندی مرا دارند. به تک تک آنها اعتماد لازم را دارم و این اعتماد بسیار زیاد است‌. عاشق بازیکنانم هستم و فکر می کنم آنها هم از تعهد من‌ اطلاع دارند. به همین دلیل آماده هستند با انگیزه کامل هرچه لازم است انجام بدهند و این مطلب مهم است که ما چهار روز آینده بازی بسیار مهمی داریم و باید همه چیزمان را برای آن بازی بگذاریم. از این به بعد تمام بازی ها برای ما فینال جام ملت های آسیا است. تفاوتی هم ندارد چه تیمی مقابل ما باشد چراکه کاملا به حریف احترام می گذاریم و همیشه برای پیروزی تلاش می کنیم.

کی روش تصریح کرد: روی بازیکنانم و کادرم حساب زیادی باز کرده ام . هزار درصد روی بازیکنان و کادرم حساب باز می کنم. برای من شرایط فعلی اهمیت زیادی دارد.

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد  اینجا باشم

هیچ وقت نمی توانید به بهترین تبدیل شوید اگر بهترین ها را به چالش نکشید‌

او درباره اینکه با توجه به سابقه خوب تیم ملی ایران در دوران فعالیتش تیم های زیادی دوست ندارند پیش از فینال جام ملت های آسیا با ایران بازی کنند. آیا تیمی وجود دارد که خودش دوست نداشته باشد ایران قبل از فینال با آن بازی کند، اظهار داشت: هیچ وقت نمی توانید به بهترین تبدیل شوید اگر بهترین ها را به چالش نکشید‌. اگر نتوانید بهترین ها را شکست بدهید نمی توانید به بهترین تبدیل شوید. اگر می خواهیم قهرمان آسیا شویم باید بزرگ ترین تیم ها را به چالش بکشیم. در زندگی برخی ها شاید قرمز را دوست دارند و به آبی علاقه ندارند و برعکس اما این سبک من نیست و در زندگی ام به تمام حریفان احترام می گذارم. مجبور نیستیم انتخاب کنیم کدام حریف رو به رویمان قرار بگیرد و هرکسی حریف ما باشد باید به آن احترام بگذاریم.

کی روش تصریح کرد: اکنون همه چیز ۵۰-۵۰ است. همه چیز برای برنده و هیچ چیز برای بازنده نیست هیچ تیمی نمی تواند بگوید مدعی مطلق است. از این به بعد شخصیت، کاراکتر و انگیزه لازم مهم است. با شروع بازی حذفی کاراکتر، روحیه تیمی و انگیزه متحد بازیکنان مهم است. این همان موضوعی است که روی آن تمرکز می کنیم.

کی روش درباره اینکه در خلوت خودش ترجیح می دهد ایران در مرحله بعدی به مصاف کدام تیم برود، گفت: کار ما اینجا این نیست که کدام‌ تیم را ترجیح بدهیم یا ندهیم. کار ما این است که به هر حریفی رو به رویمان است احترام‌ بگذاریم.

اتفاقی که سال ۲۰۱۵ در دیدار با عراق افتاد، دیگر یک اشتباه نبود

او درباره اینکه تیم ملی ایران در دوره قبلی جام ملت های آسیا از داوری ضربه خورد و در بازی شب گذشته هم به نظر می رسید قضاوت روشن ایرماتوف ازبکستانی به تیم ما ضربه زد اما با این وجود در پایان این دیدار برخورد دوستانه ای با ایرماتوف و علی عدنان، مدافع عراق داشت، بیان کرد: وقتی همه در زمین تلاش می کنند امکان دارد اشتباه هم داشته باشند اما اتفاقی که سال ۲۰۱۵ در دیدار با عراق افتاد، دیگر یک اشتباه نبود. هر کسی امکان دارد اشتباه کند اما در بازی شب گذشته دیدید داور توانا با تدبیر خودش سعی داشت بهترین قضاوت را انجام بدهد. البته در بخشی از لحظات بازی به دلیل تراکم بازیکنان شاید یک اشتباه به سود ما یا حریف بود. امکان چنین چیزی همیشه وجود دارد. آقایان اتفاق روز گذشته را با سال ۲۰۱۵ مقایسه نکنید. آن اتفاق ناراحت‌کننده‌ای بود که باید سعی کنیم فراموشش کنیم.

شش ماه پیش فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قرارداد من ۶ ماهه باشد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: می خواهم به سوال قبلی بازگردم. می‌خواهم خیلی شفاف درباره این گمانه‌زنی‌ها و شایعات پیشنهاد کلمبیا توضیح بدهم. تنها مطلبی که اکنون باید نسبت به آن اطمینان داشته باشیم این است که شش ماه پیش فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قرارداد من ۶ ماهه باشد. این یک واقعیت است. این تصمیمی بود که گرفته شد و شفاف هم منعکس شد. در آن زمان من احساساتم را با  تاج در میان گذاشتم اما این خواسته و تصمیم فدراسیون بود که از سوی مهدی تاج اتخاذ شد.


بیشتر بخوانید:

نبرد ژاپن و ازبکستان بر سر صدرنشینی/جدال عربستان و قطر برای انتخاب حریف بعدیشان

ترکیب تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق مشخص شد


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی هستم
۱۵:۵۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
من واقعا نمیدونم چرا انقد مساعل حاشیه ساز رو وارد فوتبال میکنیم بابا حالا که تیم به این خوبی داریم باید دستی دستی نابود بشه ! ؟؟؟ بابا بزارین کنار این بحثارو حالا دقیقا یه جا تیم میخواد موفق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۸ دی ۱۳۹۷
من از آقای کی روش معذرت میخوام که تیم پرسپولیس با هواپیما به ژاپن رفته
باید با خودرو می رفتن
Iran (Islamic Republic of)
بابک کیوان
۰۹:۴۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
کلاً خیلی به کیروش رو دادن . فکر کرده همه کاره کشوره. !حقوقت رو داری از مالیات همین مردم میگیری. پس وظیفتو انجام بده
آقای کیروش به شما ربطی نداره ما داریم چطوری زندگی می کنیم. با هر کیفیتی که داریم زندگی می کنیم به شما که هیچی، به بزرگتر از شما هم مربوط نمیشه.


آقای تاج سرمربی خوب و حرفه ای مثل کیروش و بهتر از کیروش، تو دنیا تا دلت بخواد هست.
Germany
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۸ دی ۱۳۹۷
وقتی پول بازیکنانش به موقع داده نمیشه به جای تشکر از یه غریبه که میخواد در ازای زحمت بازیکنانش اونا و زن و بچشون زندگی خوب و داشته باشن تازه بهش میتازین ؟؟؟؟؟؟؟واقعا که !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
Hani
۰۲:۲۵ ۲۸ دی ۱۳۹۷
تاج حتی اگر قهرمان اسیا هم بشیم باید بره ، ، خجالت نمیکشی رئیس این ادمی ولی اصلا جرات نداری بگی اقا چیزی نگو ، تو لیاقت ریاست فدراسیون فوتبال رو نداری ، پایخ گذار این رفتارا کفاشیانه ، اگر زمان دادکان یا مصطفوی بود این مرد همین الان تو همین جای جام دیپورت شده بود رفته بود خونه ننش ، ، ، گرچه قهرمانی کار انچنانی نیست با وجود این همه بازیکن تاپ ، این ادم ۸ ،۹ سال پول مارو خرده این کمترین کاره ، ، خودت میای میگی فوتبال و قهرمانی مال ژاپن و ... پس چرا میگی اول اسیا هستیم سالیان ؟؟؟!، جاییکه به نفعش هست ... ، اقا ما قهرمانی نمی خوایم این ادم به شعور ایرانی توهین کرده ، ملت ما اگه یک لیوان اب بریزن کشور تو رو اب میبره تو دیگه نیا اینجا واسه ما ... تاریخ ما .. ، اقا بندازیدش بیرون اون تاج رو هم ... فردا روز نیاد بگه مصلحت نبود جواب بدیم ،
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۰۹:۳۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
تاج و فدراسیون شدن مثل بله قربان گوی کیروش
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۸ دی ۱۳۹۷
دم خیابانی گرم. واقعا بعضی ها عقده حقارت دارند و از تحقیر شدن لذت میبرند. این مربی هشت ساله میلیاردها گرفته با یک مساوی جلوی عراق انگار دنیارو فتح کرده و مردم ایران را گرسنه خطاب میکنه. مارو مثل یک مستعمره نگاه میکنه و به خودش حق میده به همه توهین کنه. این اگه با کمترین امکانات کره را ۶-۲ میبرد یا عربستان را ۳-۰ چیکار میکرد. تقصیر خودمون هست که بهش رو دادیم. باور کنید این حرفم از عرق ملی است نه طرفداری قرمز و ابی. چیزی که بعضی هاها متاسفانه ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ظهرابی
۰۰:۲۵ ۲۸ دی ۱۳۹۷
وقتی وزیر بیشتر از تیم ملی به پرسپولیس اهمیت بده یعنی همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
آقای خیابانی اول حرف های آقای کی روش
را بخوان بعد حرف بزن نسجیده قضاوت نکن
منظور آقای کی‌روش که گفته مردم، همان افراد
زیر مجموعه خودش بود، نه مردم ایران،
شما هم نماینده مردم نیستید، که با احساسات
مردم بازی کنید، کجای حرف های آقای کی روش
توهین است، که شما اینگونه با احساسات مردم
بازی کنید،ایشون حتماً در قبال مسئولیت خود
به مسئولین ذیربط جواب گو هستند که باید
جواب گو باشد،
Germany
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۸ دی ۱۳۹۷
منم دقیقا نظرم همینه .کجای حرفای بیچاره توهینه ؟؟؟؟داره از زیر مجموعه خودش حرف میزنه .
مردم این سرزمین فقط یقه خودشونو بلدن چاک بدن .بیخود و واهی .واسه همین بود با سرمربی های ایرانی همش کل کل و مجادله داشتیم تا یه بازی دیدنی و به درد بخور
Iran (Islamic Republic of)
تی تی
۰۰:۱۵ ۲۸ دی ۱۳۹۷
مافیای حمایت از تیم خاص بایست رسوا بشه..مرحبا کیروش
Iran (Islamic Republic of)
نسیمی
۲۳:۵۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
احسن به مردانگی خیابانی که در برنامه پنجشنبه شب جواب کیروش بی ادب را داد واقعا کیروش در حدی نیست که به وزیر یک مملکت توهین کنه و مردم ایران را گرسنه بخواند خوشبختانه همه چیز سرسفره مردم هست و اگر فشار اقتصادی را مردم تحمل می کنند بخاطر این است که حقوق بی حد و حصر جنابعالی فراهم شود آقای تاج تا کی با اینگونه رفتارهای سخیف کوتاه می آیید و دم بر نمی آورید حالا قهرمانی به چه قیمتی ما اینگونه قهرمانی را لازم نداریم .احسن به شرف ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
Arad
۲۳:۵۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
سلام ما عادتمونه وقتی موهبتی داریم قدرشو نمیدونیم وقتی که ازدست دادیمش تازه میفهمیم چه اشتباهی کردیم الان هم آقای کیروش رو قدرشو نمیدونیم به خدا حیفه ازدست بدیمش ما حتی خودزنی هم میکنیم امثال آقای عادل فردوسی پور رو هم که از معدود نوابغ در صداوسیماهست وبسیار با قهم وشعور وکار بلد بخاطر نادانی و بی خردی بعضی افراد که هیچ سوادی در رابطه پستی که دراختیارشون هست ازش استفاده نمیکنیم همه اینا نتیجه ناآگاهی هست که متاسفانه خیلیامون داریم به نظر من ما باید در زمینه ورزش هم فرمایشات رهبرعزیزمون رو سرلوحه قرار بدیم منظورم ازصحبتهای کلی ایشون که میفرمایند آموختن عیب نیست
Germany
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۸ دی ۱۳۹۷
با تمام این حرفات کاملا و کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۷ دی ۱۳۹۷
ملت ایران هواداران واقعی کیروش .
وزارت ورزش حریف کیروش.
نتیجه ملت یا وزارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
وزارت یه مربی می خواد که مطابق میلش رفتار کنه نه اینکه اقتدار داشته باشه
کم که نیست مافیای فوتبال هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کیروش بهتره بره. نه اینکه خوب نیست بلکه مسئولین ما لیاقتشو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۷ دی ۱۳۹۷
ادرس صفحه اینستا جواد خیابانی چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۸ دی ۱۳۹۷
منم دنبالشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
وزيران همگي مثل بمب مخرب كشور هستند
Slovakia
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
به امید قهرمانی......
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۲۲:۵۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کی روش حرف حق می زنه تمام فکر وزیر ورزش تیم محبوبشه .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۳۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
واقعا منصفانه صحبت کرده
Iran (Islamic Republic of)
حمید کی روشی
۲۱:۲۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
ب کوری چشم حسودان باید بماند، تمام
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۰:۲۱ ۲۸ دی ۱۳۹۷
به کوری چشم خودت بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۷ ۲۷ دی ۱۳۹۷
كي روش به جز غر زدن و بازي تدافعي كار ديگري بلد نيست ؟
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۱:۰۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
من با عقل منطق به این قضیه نگاه میکنم،اقای کیروش توی این ۸ سال باعث پیشرفت تیم ملی شده،جام جهانی بازی های ایران اگر دیده باشین عملکردی خوبی داشتیم با افتخار بازی میکردیم، من که بازی میدیدم شجاعت و تلاش یکی بودن تیم ملی، احساس غرور افتخار داشتم وقتی که تیم ملی کشورم با جان دل برای شاد کردن مردمشون تلاش میکردن،قبل از اینکه ایشون به فوتبال ما بیان، رفتن به جام جهانی همش اما اگر بود !ایشون زمانی که تیم ملی تحویل گرفتن ضعیف بود، الان تیم ملی پیشرفت کرده الان اول اسیا هستیم لطفا اقای کیروش نگه دارین که دل مردم شاد بشه
Germany
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۸ دی ۱۳۹۷
باید بپذیریم با کیروش غرور و عرق ملی و بازی در سطحی خیلی خیلی بالاتر از قبل را بازیکنان ایران تجربه میکنند .درود بر کیروش که با شرافت از پرچم ایران در بازیهای خارجی صیانت میکند
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۰:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
جناب کی روش بهتره که سرت به کار خودت مشغول باشه ما پرسپولیسی ها ازت متنفریم. حالا که می بینه هیچ کشوری اونو با این شرایط نمی خواد دست به هوچی گری زده
هیچ جای دنیا مرخصی سه ماه سه ماه به سرمربی تیم ملی نمیدن. واسه توچه جایی بهتر از ایران که باچند جمله عوام فریبانه بتونی خودتو تودل مردم جا بدی
زنده باد پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
تی تی
۲۰:۲۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
هواداران همه تیمها بایستی علیه ناداوری و حمایت از تیم خاص اعتراض کنند
France
محمد
۲۰:۱۷ ۲۷ دی ۱۳۹۷
وزیره ورزش بایدم مخالفت کنه
چون‌کیروش پول میخواد برای پیشرفت فوتبال ، وزیر پولو بده به کیروش؟؟؟

یه مربی ایرانی بیارید مردمو باز سرگرم کنید

(ما خواستار موندن کیروشیم آقای وزیر ورزش ) خود رای نباش لطفا
Germany
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
ما واقعا خواستار ماندن کیروشیم چون تغییرات ۱۸۰ درجه ای تیم ملی ما قابل درکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
بازم اقای کی روشه ک فوتبال مارو کمی جمع و جور کرده بااین بازکنایی ک داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کی روش خدمات زیادی به فوتبال ایران کرد باج هم نداد تنها مشکلش همینه
Germany
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۸ دی ۱۳۹۷
افرین .
درود بر کیروش
Netherlands
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
چقدر فک میزنه این مثلا سرمربی.
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۹:۰۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
این وزیر ورزش کسی تو مملکت نیست جلوی کاراشو بگیره دیگه همه به ماهیت پرسپولیسی بودن پی بردن خجالت نمیکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۷
آره ، از 300 میلیارد بگیر تا 500 هزار یورو و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
راست میگیها ااااااااااااااااااااااااااا.وزیر پرسپولیسی دایم داره استقلال رو شارژ مالی میکنه یکی هم نیست بگه استقلال نیازی به پولهای ارسالی از طرف تو
پرسپولیسی رو نداره!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۷
معلومه دیگه سره بودجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کی روش مردی با شخصیت وبهترین مربی است آقای تاج با آقای کی روش تمدید قرارداد کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
درسته کار ایشون اشتباهه ولی شما جایی نمی خوابی که زیرت اب بره
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۷ دی ۱۳۹۷
پ ن دلار مفت داریم بدیم به تو اجنبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
بهتر است روی مربیگری در داخل سرمایه گذاری بشه.
Germany
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ دی ۱۳۹۷
که چی بشه ؟ بازم ایرانیا با دعواهاشون مشغول شن تیمم که چه اهمیتی داره ؟؟؟؟؟اونا که حقوقشون به راهه به هر حال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
وای این کی روش دیوانمون کرد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوستدار تیم ملی
۱۶:۵۱ ۲۷ دی ۱۳۹۷
من از هموطنانم تعجب میکنم چرا از این شخص حمایت میکنند بسیارواضح است چون می داند بااو تمدید نمیکنند دیگراز پول مفت خبری نیست با هوچی گری کاری کند که اورا اخراج کنند واوشکایت کند وغرامت هم بگیردودرضمن با پاشیدن بذر تفرقه مردم ایران را به جنگ هم بیندازد-دوستان گول اورا نخورید اومی رود ماییم که باید باهم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کی روش با این کاراش تیم رو به فنا میده
خیلی وارد حاشیه میشه
بعد جام دعواهاتون رو بکنید
به امید موفقیت تیم ملی کشور
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
الکی داره طاقچه بالا میزاره مستر کی روش
Germany
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۸ دی ۱۳۹۷
اگر هم طاقچه بالا بذاره حقشه .از دعوا و کل کل مربیان ناتوان و بدون تعهد و فرصت طلب داخلی بیزاریم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۵:۴۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
سنمون داره بالا میره بعد از 30 سالگی درگه بهمون کار نمیدن. نسلمون هم داره منقرض میشه. روب چه چیزایی زوم میکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۷ دی ۱۳۹۷
همه ول معطلیم،فقط به زور داریم نفس میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۷ دی ۱۳۹۷
افرین خوب تواین مدت فهمیده کجا اومده و خوب شمرده کارش درسته حد اقل اینا نشون از هوش و استعداد ذاتی این مربی داره ردیفه کارت جانم شما تا ابد بمان و سرمربی گری کن ولی بعد ده سال با عراق اینطوری بازی نکن با چار پیش فرقت چی بود اگه قهرمان شدی بمان بمون داریمت داریمت خیچکس نمیتونه با تفرقه حکومت کنه مگر بمدت محدود اینا تو ذات ماست یکدفعه هر چه دیده عوض میشه اونوقت شاخ درمیاره کارت را بکن حرف کافیه شعار بسه به بقیه نگاه نکن حرف و شعار عاقبت خوبی نداره هر چند فعلا کارا پیش بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
تا مربیانی در حد کلاس بین‌المللی نسازیم نمیتوان به مربیان موفق ،ایراد گرفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
الان ایشون موفق بود؟
آیا در ورزشهایی که موفقیت بالا داریم از مربی خارجی استفاده شده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
متاسفانه وزیر ورزش شده وزیر پرسپولیس!!! . در این چند ساله افت زیادی در ورزش کشور نظیر والیبال ، بسکتبال ، کشتی و ... داشتیم . آیا وقت آن نرسیده مجلس وارد کار شود ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
زمانی میتونیم بگیم فوتبالمون پیشرفت داشته حداقل تنمون مقابل آسیاییها نلرزه در مقابل تیمهای قدرتمند نمایش خوبی داشته باشیم مثل والیبال.
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
واقعا درعجبم سایر کشورها مهندساشون معلم هاشون تو اولویتن اما مملکت ما نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
مربی که همیشه با تمسخر صحبت میکنه باعث شرمساریه باید بیرون بره . بغیر از خرج اضافی چیزی نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
نشد این آقا یه بار مصاحبه کنه و به زمین و زمان گیر نده
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کاش‌ زودتر‌ جام‌ ملتها‌ تموم‌ بشه‌ تا‌ از‌ شر این‌ مربی‌(کی روش) راحت‌ بشیم.واقعا‌ مشکل‌ روانی‌ دارد‌ هر روز‌ با یکی‌سر جنگ‌‌ و دعوا دارد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۶:۴۶ ۲۷ دی ۱۳۹۷
پرسپولیسیا حرف نزنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
aziz
۱۵:۰۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
باید از کارولس کی روش تشکر کرد که تیم مارو به اینجا رسوند به فضل الهی وبا حمایت مردم عزیز ایران اسلامی تیم ملی فوتبال این تورنمت سربلند تر از جام جهانی بیرون میاذ انشالله خداوند پشت وپناه بازیکنان تیم ملی باشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
مرد
۱۵:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۷
اره باید تشکر کرد چون با عراق مساوی کردیم و با دوتا تیمه بدبخته دیگه رو بردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۲۷ دی ۱۳۹۷
بگید ساکت شه این کی روش فتنه گر . تو همونی که گند زدی به تاریخ رئال مادرید و هرچی داری صدقه سر فرگوسن داری
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۶:۳۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
خلبان معروف المانی بعد از جنگ جهانی دوم موقع دستگیر شدن به دشمناش گفت که فقط کسانی با درجه ی سرهنگی میتونن درجه ش رو بردارن و یه سرهنگ امریکایی با احترام اونو بازداشت کرد.
درمورد کی روش هم باید بگم فقط مردان بزرگی در سطح باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد میتونن به اون ایراد بگیرن و تو اصلا در این حد نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
قول میدم به همه مثل روزنامه باطله با کی روش رفتار خواهد شد در کلمبیا
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۶:۳۴ ۲۷ دی ۱۳۹۷
شما نگران فوتبال کشور خودت باش که بعد از کیروش معلوم میشه داغون شدنش
Germany
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۸ دی ۱۳۹۷
اگر کی روش نباشه فکر تیم کشور خودت باش که نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
پرت کنید بیرون این عامل فتنه رو از کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
واقعیت تلخ ولی باید پذیرفت.دیگه اظهر و من الشمس شده رفتار اقایان،یه خارجی هم فهمیده رفتارتبعیذامیز مدیران هوادارتیم موردنظررو
بهتر لیگ رو هم تک تیمی برزگزار کنید.
با این کاراتون دارید خواسته یا ناخواسته دارید وحدت و تمامیت ارضی ایران رو نابود میکنید
Germany
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
چون اون خارجیه حرف حق رو میزنه راحت حرف حقیقت رو میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کی روش مربی بزرگیه . کی روش وقتی اخراج بشه یک مربی درجه پایین میارن و 20 سال فوتبال ما به عقب برمی گرده. همیشه همین طور بوده و کشورهای موفق همیشه برعکس ما عمل میکنن. آنها بدنبال جذب مربی بزرگتر و دارای دانش روز هستن.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۳۱ ۲۷ دی ۱۳۹۷
کی روش مربی خوبی است که بعدازرفتنش فوتبال ما اُفت خواهدکرد.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۶ ۲۷ دی ۱۳۹۷
تعصب چیز‌خوبیست‌ که‌ متاسفانه‌ بعضی‌ از ما ایرانیها نداریم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۷ دی ۱۳۹۷
دقیقا موافقم همون بلائی که سر والیبال بعد از ولاسکو اومد و افت شدیدی داشچتیم
Germany
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۸ دی ۱۳۹۷
دقیقا کیروش بره
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۴:۲۰ ۲۷ دی ۱۳۹۷
برو از ایران که جز تحقیر ایران و ایرانی چیزی در چنته نداری برو کی روش برو
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۱۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
چقدر تحقیر و توهین بشنویم؟مثله مسوولان اسپانیا که لوپیتگی رو انداختن بیرون،وزیر هم همین حالا بندازش بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۷ دی ۱۳۹۷
همه تیم ها با هم متفق القول هستن که وزارت ورزش حامی یک تیم خاص هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۷ دی ۱۳۹۷
مگه اینگه وزیر از شما هواداران پرسپولیس حرف شنویی داشته باشه که حتما دار.
آخرین اخبار