معاون رئیس جمهور ؛

پیگیری پرداخت یارانه به محرومان رودبار جنوب که یارانه دریافت نمی‌کردند

نوبخت در بازدید از مناطق محروم رودبار جنوب گفت: ساخت ۷ هزار واحد مسکونی در منطقه، احداث سرویس بهداشتی برای تمامی خانه‌های جدید الاحداث و پرداخت یارانه برای ۴ هزار نفر توسط دولت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از یکی از روستا‌های کپری شهرستان رودبار گفت: با نزدیک شدن به ایام پیروزی انقلاب، همان سیاست و فرمایش حضرت امام مبنی بر توجه به کپرنشینان و محرومان باید سرلوحه عمل مسئولین باشد.

وی با اشاره به عزم دولت برای رفع محرومیت از جنوب استان کرمان تصریح کرد: باتوجه به مشکلات منطقه در حوزه مسکن و تقاضای فرماندار رودبار برای ساخت ۷ هزار واحد مسکونی، مقرر شد بنیاد مسکن ساخت این واحد‌ها را پیگیری کند.

وی اظهار داشت: کمبود سرویس بهداشتی برای واحد‌های مسکونی جدیدالاحداث یکی دیگر از مشکلات منطقه است و مصوب شد سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت، برای همه واحد‌های مسکونی دارای این مشکل اقدامات لازم را انجام دهد.

نوبخت با اشاره به تعهد دولت مبنی بر پرداخت یارانه برای تمامی اقشار محروم گفت: باتوجه به اعلام فرماندار رودبار مبنی بر وجود ۴ هزار نفر در منطقه که یارانه دریافت نمی‌کنند مقرر شد اسامی این افراد به استانداری اعلام شود و زمینه پرداخت یارانه به آن‌ها فراهم شود.

در این بازدید مقرر شد فرماندار رودبار تمامی مصوبات مذکور را پیگیری کند.

انتهای پیام/ی

خبر‌های خوب معاون رئیس جمهور برای مردم رودبار

برچسب ها: یارانه ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار