به دلیل بارش برف؛

بازگشایی دو جاده سوادکوه و هراز دقایقی قبل

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده های سوادکوه و هراز که از عصر امروز بعلت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود شده بود ، دقایقی پیش بازگشایی شد.

 جاده هراز و چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شدسرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: بارش برف که از صبح امروز در ارتفاعات استان آغاز شده است از عصر امروز شدت گرفت و ساعت ۱۶و۵۵ دقیقه  باعث بسته شدن جاده هراز شده بود با تلاش راهداران و ماموران پلیس راه استان بازگشایی شدو  آمد وشد خودروها هم اکنون در جریان است .

وی افزود:جاده های سوادکوه که از عصر امروز بعلت بارش شدید برف و عدم ایمنی کافی مسدود شده بود، دقایقی پیش بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه افزایش بارش برف در جاده کرج - چالوس ساعت ۱۷و۳۰ عصر امروز  سبب مسدود شدن مرزن آباد شده است ، گفت: عوامل راهداری و پلیس راه استان در مناطق برفگیر مستقر و در حال خدمات رسانی به مسافران و خودروهای گرفتار در برف هستند.

رییس پلیس راه مازندران افزود:  راهداران در ارتفاعات جاده چالوس در نمک پاشی و با دستگاه های برفروب در حال بازگشایی مسیر هستند.

 وی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده های کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت : آمدو شد خودرو در جاده های استان با زنجیر چرخ الزامی است .

آماده باش دستگاههای خدمات رسان در محور هراز و شهرستان آمل

فرماندار آمل گفت:دستگاههای خدمات رسان آمل درآماده باش کامل بسر می برند.

جعفر رسولی افزود: همه مديران دستکاه های خدمات رسان بايد در محل کار خود حاضر شده و به کمک شهروندان و ديگر ادارات بيايند.

 انتهای پیام/ س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار