مجری شبکه ماهواره‌ای مسیحی نجات:

خداوند به وسیله امام خمینی (ره) ابهت شاه را از او گرفت +فیلم

مجری شبکه ماهواره‌ای مسیحی نجات گفت: شاه لقب خدا را به خود می‌‎داد خداوند به وسیله امام خمینی (ره)ابهت شاه را از او گرفت.

شاه لقب خدا را به خود می‌‎داد خداوند به وسیله امام خمینی ره ابهت شاه را از او گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به طور قطع یک انقلاب همه جانبه در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی گفتاری خلق کرد و به اعتقاد بسیاری از تحلیل گران سیاسی و اجتماعی، اندیشه ها و افکار والای بنیانگذار کبیر انقلاب، دین و مذهب را از حاشیه به متن زندگی فردی و اجتماعی مردم ایران و جهان به ارمغان آورد و امروز نتایج شگرف این رخداد عظیم تاریخی را می توان در بیداری اسلامی و تقویت روحیه ظلم ستیزی مردم جهان مشاهده کرد.

امام خمینی(ره) را به جرات می توان بزرگ مرد تاریخ انقلاب های نوین نامید، چراکه در بین دیگر رهبران انقلابی سده های اخیر، یگانه رهبری است که راه ایشان امتداد راه انبیاء الهی و نهضتشان پیش زمینه ای برای ظهور منجی عالم بشریت است.

حالا با گذشت چهل سال از مهم ترین اتفاق تاریخ ایران، مجری برنامه ی ماهواره ای مسیحی نجات در برنامه ی زنده می گوید :خداوند به وسیله یک مرد، مردی [امام خمینی ره] که در خانه‌‌ی ساده‌ای در خارج از شهر پاریس زندگی می‌کرد و سالها در اسارت بود ابهت شاه را از وی گرفت. ابهت شاهی که به خود لقب خدا را داده بود به دست چنین مردی شکسته شد. در ادامه کلیپ صحبت های مجری این شبکه را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار