سرهنگ دست‌خال خبر داد

سارقان محله دربند دستگیر شدند

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل خبر داد که بیش از یک میلیارد ریال از منزلی در دربند تهران سرقت کرده بودند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دست خال رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با ارجاع پرونده‌ای از کلانتری ۱۲۲ دربند در خصوص سرقت منزل، تیمی از ماموران این پایگاه بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: شاکی با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی عنوان کرده که در زمانی که وی در منزل نبوده، از منزل مسکونی‌اش تعدادی اموال از قبیل طلاجات، ۵ هزار یورو، ساعت مچی، دوربین فیلمبرداری به سرقت رفته است که تیمی از ماموران این پایگاه برای بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات پلیسی به آدرس اعلامی اعزام شدند.

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پایتخت با بیان اینکه سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی وارد منزل شده بودند، تصریح کرد: در تحقیقات پلیس ردپای یکی از سارقان حرفه‌ای به دست آمد و ماموران موفق شدند مخفیگاه وی را در جنوب تهران شناسایی کنند.

وی افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، تیم عملیات این یگان با هماهنگی مقام قضائی سارق را در مخفیگاه دستگیر و به پایگاه یکم منتقل کردند که سارق در همان بازجوئی اولیه به سرقت منزل با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ دست خال بیان کرد: با دستگیری متهم دوم و کشف اموال مسروقه از مخفیگاه هر دو متهم، اموال مسروقه به مالباخته تحویل و هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت خاطر نشان کرد: کارشناسان اموال مسروقه را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار