رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو خبر داد

دستگیری ۲ زورگیر گوشی قاپ در پایتخت

سرهنگ بهرامی از بازداشت ۲ گوشی قاپ و زورگیر خبر داد که برای خریدلباس و مواد مخدر اقدام به سرقت کردند.

بدستگیری ۲ زورگیر گوشی قاپ در پایتخته گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول بهرامی رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو اظهار کرد: چندی پیش مردی به کلانتری ۱۲۸ تهران نو مراجعه کرد و مدعی شد موتورسیکلتش به سرقت رفته و با توجه به شکایت وی، تحقیقات از سوی ماموران کلانتری آغاز و مشخص شد شب گذشته وقتی این مالباخته از خرید به خانه بازگشته، موتورسیکلت وی را در پارکینگ پارک کرده و پشت سر او ۲ سارق وارد منزل شده و اقدام به سرقت کرده اند.

وی افزود: چند روز بعد نیز فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، از سوی ۲ زورگیر مورد سرقت و خفت گیری قرار گرفته است، که با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی مالباخته مشخص شد که این زورگیران همان سارقان موتورسیکلت شاکی قبلی هستند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد: این مرد مدعی بود برای خرید از سوپرمارکتی در حال پارک کردن خودرو بوده است که ۲ مرد موتور سوار از راه رسیده و وی را با تهدید مورد سرقت قرار دادند و اموالی شامل ساعت مچی گران‌قیمت، حلقه ازدواج، گوشی همراه و ۲۲۰ هزار تومان پول از او سرقت کردند.

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو، بیان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت و با توجه به شدت گرفتن سرقت‌ها از سوی این موتورسواران، تصمیم بر این شد که تیم عملیات کلانتری، در پنج اکیپ متفاوت گشت‌های شبانه محسوس و نامحسوس خود را در این محدوده شدت بدهند تا بتوانند هر ۲ سارق را دستگیر کنند که این اقدام پس از چند روز گشتزنی‌های شبانه، اکیپی از ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران وارد مخفیگاه متهمان شده و علاوه بر دستگیری متهمان، ۲ متهم دیگر را که حال خرید و فروش مواد مخدر (هروئین) بودند نیز دستگیر کردند که از کیف یکی از متهمان اصلی پرونده پنج دستگاه گوشی تلفن همراه، یک عدد ساعت مچی مارکدار و ۲ دستگاه پنل مسروقه خودرو نیز کشف شد و همچنین در بازرسی از ۲ متهم دیگر یک عدد قیچی صنعتی آهن بر و ۲ قبضه سلاح سرد، نیز کشف شد.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: متهمان به کلانتری منتقل و در تحقیقات انجام شده هر ۲ متهم به جرایم خود اعتراف و همچنین به ۱۱ فقره سرقت طی یک هفته گذشته، اقرار و اظهار داشتند که برای تامین هزینه‌های خرید لباس‌های مارک دار و مواد مخدرشان، اقدام به سرقت می‌کردند.

گفتنی است، در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۲ متهم دارای سوابق متعدد هستند و این در حالی است که در حال حاضر هر ۲ سارق برای تحقیقات بیشتر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار