محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران اعلام شد/ ورود کامیون به جاده هراز برفی ولغزنده ممنوع

رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت ورود انواع کامیون‌ها از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲۸ دی ماه به جاده هراز خبر داد.

محدودیت های ترافیکی جاده های مازندران اعلام شد/ ورود کامیون به جاده هراز برفی ولغزنده ممنوعسرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز جمعه ۲۸ دی ماه از جاده هراز ممنوع شد.

وی به ادامه محدودیت ترافیکی جاده چالوس اشاره کرد و افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۹ دی ماه از جاده‌های چالوس و هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بدون مانع خواهد بود.

جاده چالوس عصر امروز یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز جمعه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

وی از بکارگیری ۱۵۰۰ پلیس راهور در طرح انتظامی ترافیک زمستانه در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در این طرح، نیرو‌های پلیس راه به همراه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، آتش نشانی و راه و شهرسازی در محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر - ساری مستقر می‌شوند.

سرهنگ قدمی افزود: ۳۰۰ راهدار نیز در قالب ۳۲ اکیپ با استقرار ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش در جاده‌های برف گیر استان بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران زمستانه هستند.

وی از مسافران خواست با توجه به بارندگی و بارش برف از امشب در استان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند و پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را بررسی کنند.

سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.