سرپرست دفتر بازرسی استانداری:

الکترونیکی نمودن خدمات از مهمترین تکالیف دستگاه‌ها برای مقابله با فساد اداری است

سرپرست دفتر بازرسی استانداری گفت:الکترونیکی نمودن خدمات از مهمترین تکالیف دستگاه‌ها برای مقابله با فساد اداری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،رسول مقابلی سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری درجلسه تبیین شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد ستاد استانداری که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی استانداری در محل سالن معاونت سیاسی استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد گفت: فرآیند مدیریت عملکرد در استانداری باید بعنوان چرخه کامل برنامه ریزی عملیاتی، راهبری و اجرای عملیات، ارزیابی عملکرد، تحلیل و بازخورد عملکرد در کلیه ماموریت‌ها پیاده سازی و اجرا شود.

وی ضمن برشمردن ۱۰ برنامه جامع اصلاح نظام اداری کشور ابلاغی از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی گفت: برنامه جامع اصلاح نظام اداری با هدف اینکه دولت در نظام اداری به دولت کارا، اثربخش و چابک تبدیل شود، طراحی و ابلاغ شده است.

وی افزود: اصلاح فرآیند‌های انجام خدمات اداری بصورت الکترونیکی، صیانت از حقوق شهروندان، ارتقاء پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری از اولویت‌های مورد انتظار می‌باشد.

رئیس کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در استانداری گفت: تقویت و حمایت از توسعه نهاد‌های مدنی و رسانه‌ها به منظور مشارکت موثر در پیشگیری و مبارزه با فساد از اقدامات اساسی و تکلیفی کلیه دستگاه‌های اجرایی است.
در این جلسه تعدادی از مدیران و کارشناسان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند که مقرر گردید ضمن آسیب شناسی ارزیابی عملکرد سال قبل با تعامل و ارتباط سازنده با سازمان اداری و استخدامی کشور اهتمام جدی در اقدامات تکلیفی توسط دفاتر و واحد‌های تابعه استانداری معمول گردد.

انتهای پیام/م

 

برگزاری جلسه تبیین شاخص‌های عمومی ارزیابی عملکرد ستاد استانداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.