رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

فروش موتورسیکلت‌های مسروقه کمتر از صد هزار تومان به اتباع بیگانه و خرده فروشان

سرهنگ عزیز خانی از دستگیری یک سارق موتورسیکلت با ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

فروش موتورسیکلت‌های مسروقه کمتر از صد هزار تومان به اتباع بیگانه و خرده فروشانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیز خانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: تعدادی پرونده‌های مشابه در خصوص سرقت موتورسیکلت از اطراف مراکز تجاری به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد که تیمی از ماموران این پایگاه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تعدادی از مالباختگان اظهار داشتند که موتورسیکلتشان را در کنار خیابان پارک و حتی آن را قفل کردند، اما پس از مراجعه به محل پارک، از موتورسیکلت خبری نبود.

سرهنگ عزیز خانی با اشاره به انجام تحقیقات مقدماتی و میدانی صورت گرفته، تصریح کرد: در تحقیقات پلیس مشخص شد که یکی از سارقان حرفه‌ای با مراجعه به مراکز تجاری و پر جمعیت، موتورسیکلت را سرقت و از محل متواری می‌شود.

وی افزود: با شناسایی سارق و دستگیری وی در مخفیگاهش، متهم به پایگاه هشتم منتقل و به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت در اطراف مراکز تجاری اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: متهم همچنین به فروش موتورسیکلت‌ها به اتباع بیگانه و خرده فروشان مواد مخدر اعتراف کرد که موتورسیکلت‌های سرقتی را کمتر از یک صد هزار تومان فروخته است.

سرهنگ عزیز خانی با اشاره به اینکه شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تجاری، از رها کردن موتورسیکلت بدون تجهیزات ایمنی بالا، خودداری کنند، خاطر نشان کرد: شناسایی مالباختگان و کشف اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار