مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

توانمند سازی معلمان راهکاری برای توسعه کیفیت آموزشی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، توانمندسازی معلمان را راهکاری برای توسعه کیفیت آموزشی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، در گردهمایی سرگروه های آموزشی مقطع متوسطه اول خوزستان با اشاره به نقش نظارتی گروه های آموزشی در جهت ارتقاء کیفیت آموزش گفت: برقراری تعامل و ارتباط سازنده بین دبیران و با جلب مشارکت آن ها در فرآیند تعلیم و تربیت،‌ استفاده از تجارب و اطلاعات علمی،‌ آموزشی و حرفه ای دبیران در رابطه با روش های تدریس و بررسی کتب درسی، تقویت زمینه تحقیق و پژوهش در زمینه بررسی مسائل آموزش و پرورش از جمله وظایف مهم گروه های آموزشی است.

وی توانمند سازی معلمان راهکاری برای توسعه کیفیت آموزشی عنوان کرد.

موسوی اصل اصلاح روندهای تدریس محتوای آموزشی را از جمله اقدامات مهم گروه های آموزشی دانست و تصریح کرد: گروه های آموزشی با نگاهی تخصصی نقش هدایتگری را در روند آموزش برعهده دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آنچه که باید مدنظر گروه های آموزشی قرار گیرد، توانمند سازی معلمان است اذعان داشت: تقویت روش ها و مهارت های تدریس معلمان باید به عنوان یک اولویت مورد توجه گروه های آموزشی قرار گیرد .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره به جایگاه مهم گروه های آموزشی در فعالیت آموزشی این ناحیه افزود: همواره در تصمیم گیری هایی آموزشی، نظر و گزارش گروه های آموزشی را مد نظر قرار داده ایم.

انتهای پیام/گ

توسعه کیفیت آموزشی با توانمندسازی معلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.