رئیس پلیس راه مازندران:

جاده‌های برفی و لغزنده مازندران هم اکنون باز است/ آمدوشد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

سرهنگ قدمی گفت: با وجود بارش برف همه جاده‌های اصلی استان باز است، اما به دلیل بارش شدید برف در برخی از جاده ها تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه که از بعدازظهر دیروز شاهد بارش برف در ارتفاعات جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر بودیم، گفت: هم اکنون تمامی جاده‌های اصلی استان باز و آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان در  جریان است.

وی افزود: هم اکنون در جاده‌های هراز محدوده لاریجان تا امامزاده هاشم، جاده کندوان محدوده کرج - چالوس و محدوده ولی آباد و جاده سوادکوه محدوده گدوگ ، سوادکوه تا زیرآب برف خفیف گزارش شده و  سطح جاده این جاده ها هم اکنون لغزنده است.

سرهنگ قدمی گفت: آمدوشد خودرو‌ها در جاده ساری –کیاسر –سمنان به دلیل بارش برف شدید بدون زنجیر چرخ، امکان پذیر نیست.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد از این جاده‌ها را دارند خواست حتما" تجهیزات ایمنی، زنجیر چرخ، مقداری غذا و لباس گرم به همراه داشته باشند و باک بنزین را هم قبل از حرکت، پر کنند.

سرهنگ قدمی گفت: جاده کرج- چالوس ساعت ۱۴ و مرزن آباد به کرج از ساعت ۱۷ امروز یکطرفه می‌شود و در صورت مشاهده نشدن حجم زیادی از ترافیک در این مسیر این محدودیت ترافیکی لغوخواهد شد.

وی افزود: به منظور افزایش ایمنی در سفر و کاهش بار ترافیکی در استان آمد وشد کامیون و انواع تریلر در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ترفیک در جاده‌های مازندران عادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار