امام جمعه ارومیه؛

مردم و مسئولان در بحث قاچاق دام دقت نظر داشته باشند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت:مردم و مسئولان در بحث قاچاق دام دقت نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  اظهار داشت: باید از تولید داخلی و اشتغال کارگر ایرانی حمایت شود تا بیکاری و اقتصاد ساماندهی شده تا با این روش به سوی برخورد و مقابله با قاچاق برویم.

وی، با اشاره به لزوم حمایت مردم و مسئولین از تولید داخلی، اشتغال‌زایی در مناطق مختلف با این اقدام را یادآور شد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، موضوع اشتغال در استان را مورد توجه قرار داده و حمایت از تولیدات داخلی را لازم و ضروری برشمرد.

وی، در بخش دیگری سخنان خود، بیان داشت: موضوع قاچاق دام در آذربایجان‌غربی جزو اصلی‌ترین مباحثی است که رخ می‌دهد و برخورد با این پدیده شوم نیازمند توجه مردم و شدت برخورد مسئولین است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: دستگیری خبرنگار پرس تی‌وی که برای عیادت برادرش به آمریکا رفته و نحوه برخورد با حجاب او، خیانت آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد که منطق و تعقل ندارند و به هرکس بتوانند اهانت خواهند کرد.

وی، تاکید کرد: اگر واقعا طلایه‌دار آزادی و دموکراسی هستند چرا حجاب یک خانم را برمی‌دارند؟ زندان بدون جرم آن هم توهین به حجاب زن چه مفهومی دارد؟

حجت الاسلام قریشی، ادامه داد: آمریکا که داعیه دار ابرقدرتی و مدیریت بر دنیا است، تمام مسئولانش در سخنرانی‌ها پُز قدرت‌مداری دارند و در داخل به سمت اضمحلال می‌روند.

وی، بیان داشت: آمریکایی‌ها خود را قدرتمند نشان می‌دهند، اما توان مدیریت کشور خود را ندارند. این همان بیان الهی در قرآن است که قلوب دشمنان متفرق و اهل تعقل نبوده و درونشان سست و پوچ است.

امام جمعه ارومیه، شهادت جمعی از افسران و کارکنان ارتش در سانحه سقوط هواپیما را یادآور شده و عنوان کرد: این عزیزان در راه خدمت به مردم و به منظور انتقال مایحتاج مردم به شهادت رسیده‌اند و این فعالیتشان باارزش و مقدس است.

وی، با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، گفت: هر ۲ نقل قول از شهادت ایشان معتبر و نزدیک به واقعیت است که از سوی علمای برجسته اسلام مطرح شده است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، گفت: شیعه در این ایام به حرمت حضرت زهرا (س) به عزاداری می‌پردازد که قابل احترام است.

وی، در پایان گفت: مصادف شدن ایام شهادت با ایام دهه فجر باید مدنظر باشد و در مراسمات و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی به این ایام توجه کافی شود.

انتهای پیام/م

 

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.