به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم؛

یادواره شهید نواب صفوی در قم برگزار شد

یادواره شهید نواب صفوی در راستای معرفی شهدای انقلابی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار شد.

یادواره شهید نواب صفوی در قم برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اقدام به برگزاری جشنواره چله سرو کرده که یکی از محورهای این جشنواره، معرفی شهدای انقلابی است.

 

در راستای معرفی این شهدا، پنجشنبه شب هم زمان با شصت و سومین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی، یاد خاطره این شهید والا مقام بر سر مزارش در آرامستان وادی السلام قم گرامی داشته شد.

 

حجت الاسلام سید معزالدین حسینی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نواب صفوی گفت: ایشان همواره روحیه انقلابی داشته و از پیشگامان مبارزه با رژیم ستمشاهی به شمار می روند.

 

وی افزود: شهید نواب صفوی دارای شجاعت بی نظیری بود و ایشان به همراه شهدای فدائیان اسلام، در دوران خفقان پیش از انقلاب اقدام به اقدام انقلابی علیه حکومت شاه کردند.

 

وی با برشمردن ویژگی های شهید نواب صفوی گفت: ایشان در مبارزه با استبداد و استکبار، دارای اندیشه و منطقی محکم و مستدل در مواجهه با دشمنان اسلام بود و همواره با روحیه انقلابی در گسترش مسائل اسلامی می کوشید.

 

این استاد حوزه  تاکید کرد: شهید نواب صفوی و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، بهترین الگو برای نسل جوان هستند و در زمانی که دشمنان علیه نظام اسلامی حرف می زنند، باید از روحیه شهید نواب صفوی الگوبرداری کرد.

 

حجت الاسلام شهید سید مجتبی نواب صفوی از پیشتازان مبارزات اسلامی بر ضد رژیم ستمشاهی بود که در 27 دی ماه سال 1334 به همراه شهیدان سید محمد واحدی، مظفر ذوالقدر و خلیل طهماسبی از دیگر هم رزمان خود  از سوی رژیم ستم شاهی به شهادت رسیدند.

پایان پیام/ش

ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.