امام جمعه موقت همدان تاکید کرد:

تلاش مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعی

امام جمعه موقت همدان گفت : مسئولان برای رفع فاصله طبقاتی و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند .

تلاش مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،، حجت الاسلام حمیدرضا طالقانی امام جمعه جدید موقت همدان با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند افزود : مسئولان باید بدون در نظر گرفتن جناح بندی های سیاسی در زمام مسئولیتشان تا حد امکان برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در دهه شصت خدمات و اقدامات انقلابی مناسبی انجام شده در کشور از طرف جوانان انجام شد افزود : باید از جوانان توانمند در کشور استفاده بیشتری شود .

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به 29 دی ماه که به نام روز غزه نامگذاری شده است خاطرنشان کرد : اسرائیل همواره به مردم مظلوم غزه ظلم کرده و اکنون شاهدیم که این ظلم توسط استکبار در برخی از کشورهای منطقه از جمله بحرین هم مشاهده می شود .

حجت الاسلام طالقانی با تاکید بر اینکه نماز جمعه متعلق به آحاد مردم و پیامش وحدت است افزود : سلایق مختلف سیاسی می تواند در کنار رقابت سالم موجب رشد کشور شود .

امام جمعه موقت همدان همچنین با اشاره به اینکه ائمه اطهار و بزرگان دین الگوهای مناسبی برای زندگی مردم هستند گفت : باید با معاصر سازی اسوه های تاریخی و دینی برای ادامه دادن را ه آنان تلاش کرد .

حجت الاسلام طالقانی تاکید کرد: مسئولان برای رفع فاصله طبقاتی و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند.

وی با اشاره به علاقه پیامبر گرامی اسلام به حضرت زهرا (س) افزود : پدران باید در ارتباط با دختر و همسر خود از ائمه الگو بگیرند و برای رفع نیازهای عاطفی آنان تلاش کنند.

انتهای پیام/

مسئولان برای تحقق عدالت اجتماعی تلاش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.