امام جمعه سنندج:

فلسطین خط مقدم مسلمانان دربرابر دشمنان است

امام جمعه سنندج گفت: فلسطین و غزه خط مقدم مسلمانان و مظلومان در برابر ستمگران است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با بیان اینکه در ۲۶ دی ماه ۵۷ نه تنها شاه از ایران رفت بلکه غارتگران هم امیدشان را برای غارت و سلطه هر چه بیشتر بر کشورمان از دست دادند. 

وی در ادامه به ۲۹ دی، روز ملی غزه اشاره کرد و افزود: یکی از مسائل بغرنج جهان و به ویژه دنیای اسلام مسئله فلسطین و حمایت از مسلمانان آن سرزمین در برابر ستم زور گویان است. 

وی با اشاره به اینکه فلسطین و غزه خط مقدم مسلمانان و مظلومان در برابر ستمگران است، گفت: مسلمانان تا آخرین قطره خون خود از ملت مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد. 

امام جمعه سنندج در ادامه به اعمال نیک و صالح و پاداش آن نزد خداوند اشاره کرد و افزود: مسلمانان باید در کنار این اعمال به اسباب نیرو و قدرت که مهمترین آن علم است خود را مجهز کنند.

مهربانی با یتیمان و اکرام میهمان و وفای به عهد از دیگر مواردی بود که امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه امروز به آن اشاره کرد و گفت: مشکلات و کم و کاستی‌های امروز مسلمانان مربوط به دین و اسلام نیست، بلکه مشکلاتی است که خود مسلمانان از روی نا آگاهی برای خود به وجود آورده اند.

انتهای پیام/م

صحبت های امام جمعه سنندج در خطبه های سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.