امام جمعه موقت اهواز:

تعیین سهم بودجه خوزستان باید عادلانه باشد

امام جمعه موقت اهواز خواستار تعیین عادلانه سهم بودجه خوزستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این کلانشهر به بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: از نمایندگان و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه خواستاریم سهم بودجه خوزستان را به صورت منصفانه تعیین شود.

وی افزود: خوزستان با داشتن منابع نفت، گاز، کشاورزی و صنعت یک استان خاص محسوب می‌شود و سهم بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز بازگشت امام خمینی (ره) به ایران بیان داشت: انقلاب اسلامی، چون یک انقلاب مردمی بود، باید به درستی به نسل‌های بعد معرفی شود.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: در این محاصره اقتصادی نیز که دشمن ایجاد کرده مردم با ایثار و بصیرت پیروز می‌شوند.

وی اذعان داشت: آمریکا هر چقدر از نظر اوضاع داخلی مناسب باشد، اما هیچ گاه از دشمنی دست بر نمی‌دارد و ما خوشحالیم که بر مواضع اول انقلاب خود پایبندیم و زیر سلطه امریکا نیستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده به بارندگی‌های اخیر اشاره و بیان کرد: باران رحمت الهی برای مردم مشکلاتی ایجاد کرد و باعث آبگرفتگی معابر و تخلیه روستا‌هایی در مسیر رودخانه دز شد.

وی در ادامه گفت: مسئولان برنامه ریزی مناسبی برای مدیریت کردن مشکلات بعد از بارندگی نداشتند و امیدوارم برای بر برطرف کردن مشکلات اهتمام کنند.

خطیب جمعه اهواز افزود: کشاورزان باید به سمت آبیاری نوین روی بیاورند و با حداقل مصرف آب بیشترین بازدهی را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هفته آینده اذعان داشت: مسلمانان در برابر حضرت فاطمه ۲ وظیفه شامل شناخت و معرفت و پیروی کردن از راه ایشان را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: این بانوی بزرگوار الگویی برای همه زنان و مردان است و مسئولان باید ساده زیستی و زهد حضرت آن حضرت را الگو قرار دهند.

انتهای پیام/گ

لزوم تعیین عادلانه سهم بودجه خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.