مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

۴۰ درصد از کلاس‌های مدارس در منزلت دانش آموزان نیستند

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان امروز در مصلای گرگان گفت:۴۰درصد کلاس‌های درس در منزلت دانش آموزان گلستانی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،گوهری راد مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در آموزش و پرورش استان بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت فرهنگی فعالیت می‌کنند و بیش از ۳۴۸ هزار دانش آموز وجود دارد.

 گوهری راد افزود: بیش از ۳ هزار مدرسه در استان وجود دارد که حدود ۴۰ درصد از کلاس‌های آن در منزلت دانش آموزان گلستانی نیست.

وی افزود: این درصد تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس است که نیاز به نوسازی و بهسازی دارد و برای این کار کمک دولت به تنهایی کافی نیست.

وی افزود: همراهی خانواده‌ها و اولیا و دیگرمسئولان در کنار آموزش و پرورش می‌تواند علاوه بر مشارکت‌های اقتصادی در اجرای سیاست‌های جدید این نهاد تاثیر گذار باشد.

گوهری راد گفت: آموزش و پرورش اهتمام جدی به برقراری عدالت آموزشی و توسعه مهارت‌های آموزشی به جای حافظه محوری و توجه به مسائل به تربیت و پرورش دانش آموزان دارد که مشارکت‌های مردمی ضروری است.

وی گفت:سال گذشته ۱۵۰ کلاس با کمک خیرین مدرسه ساز در استان به بهره برداری رسید.

وی به دستاورد سفر رئیس جمهور و هئیت دولت اشاره کرد و گفت: در این سفر اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و تجهیزات و کلاس‌های هوشمند به عنوان مصوب و تا دوسال آینده اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام /گ/پ

ستاورد سفر رئیس جمهور و هئیت دولت به گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار