خطیب جمعه زاهدان:

بیداری اسلامی باعث کاهش قدرت آمریکا در سطح جهان شده است

امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به موج بیداری اسلامی که در سطح کشور‌های مختلف ایجاد شده، امروزه شاهد کاهش قدرت آمریکا و مزدوران آن در سطح جهان هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد راه اندازی موج بیداری اسلامی در سطح کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان در کشور‌های مختلف می‌باشیم که این موضوع باعث شده تا قدرت آمریکا در بخش‌های مختلف رو به کاهش قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در گذشته آمریکا دارای قدرت زیادی بود، اما در حال حاضر شاهد کاهش و فروپاشی نظام این کشور به دلیل سیاست‌های غلط می‌باشیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به افزایش قدرت‌های کشور‌های شرقی، افزود: روسیه با ساخت هواپیما‌های پیشرفته و ارتش منظم خود توانست ناتو را نابود کند.

وی تاکید کرد گفت: افول قدرت آمریکا در سوریه و عراق و لبنان روز به روز بیشتر از گذشته نمایان است البته مسئولان این کشور اربده زیاد می‌کُشند، اما هیچ کاری از دستشان بر نمی‌آید.

وی بیان کرد: بسیاری از سیاست مداران آمریکا گفته اند که دولت مردان و کشور آمریکا در دنیای امروز در حال افول بوده و امروزه تمام دنیا بر علیه ترامپ هستند.

سلیمانی با بیان اینکه جریان افول قدرت امریکا در زمان دولت ترامپ بیشتر شده، گفت: با بیداری اسلامی و سیاسی که امروزه در بین دولت‌ها و مردم دنیا آغاز شده، روز به روز شاهد ذلت بیشتر و افول قدرت آمریکا است.

 

انتهای پیام/پ

صحبت های امام جمعه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار