آغاز به کار نمایشگاه دستاورد‌ها و موفقیت‌های مدارس غیردولتی

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان از آغاز به کار نمایشگاه دستاورد‌ها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیردولتی در شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صاحب نژادحسینی، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: اولین نمایشگاه دستاورد‌ها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیردولتی در شهرستان بهبهان آغاز به کار کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه که با همت کارشناسی امور مشارکت‌های آموزش و پرورش بهبهان برگزار شد، مجموعه‌ای از آثار موفقیت‌های علمی، پرورشی، فرهنگی، مهارتی و ورزشی مدارس و مراکز غیردولتی به صورت عکس و دست سازه در معرض دید عموم قرار داده شد.

نژادحسینی با اشاره به نقش مهم و اثر گذار مشارکت‌های مردمی در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد: از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه، فراهم نمودن زمینه مناسب جهت عرضه و معرفی خدمات و فعالیت‌های مهارت محور، خلاقانه و نو در بخش غیردولتی است.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: ۱۷۸ مدرسه و مرکز غیردولتی، آموزشگاه‌های علمی و زبانکده‌ها در این نمایشگاه شرکت کردند.

گفتنی است؛ نمایشگاه دستاورد‌ها و موفقیت‌های مدارس و مراکز غیردولتی در دبیرستان غیردولتی پسرانه هدایت از ۲۶ دی ماه تا ۱ بهمن ماه ۹۷ صبح و عصر فعال است.

انتهای پیام/م

شروع نمایشگاه دستاورد‌ها و موفقیت‌های مدارس غیردولتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.