وضع مقررات جاده‌ای جدید در انگلیس در پی وقوع سانحه رانندگی برای همسر ملکه

وقوع سانحه رانندگی برای شاهزاده فیلیپ سبب وضع مقررات جاده‌ای جدید در بخشی از جاده‌های انگلیس شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، وقوع سانحه رانندگی برای همسر ملکه انگلیس سبب وضع مقررات جاده‌ای جدید در بخشی از جاده‌های انگلیس شده است.

روز گذشته خودروی حامل یکی از شاهزادگان خاندان سلطنتی انگلیس دچار سانحه شد. خودروی شاهزاده فیلیپ به یک خودروی دیگر که حامل دو خانم و یک کودک بود، برخورد کرد. بر اثر این سانحه دو زن به صورت جزئی زخمی شدند. در این سانحه به کودک ۹ ماهه آسیبی وارد نشد.

پس از وقوع این رویداد، مقررات جدید ایمنی برای اجرا در سطح برخی از جاده‌های انگلیس تصویب شد. قبلا هم بحث‌هایی درباره لزوم تغییر مقررات ایمنی در جاده‌ها مطرح بود، اما با وقوع این رخداد، مقررات جدید در این جاده اعمال می‌شود.

در حال حاضر حداکثر سرعت در این جاده شصت مایل در ساعت (برابر با حدود یکصد کیلومتر در ساعت) است. اما بر اساس مقرارت جدید این حداکثر سرعت ده مایل در ساعت کاهش می‌یابد و به پنجاه مایل در ساعت خواهد رسید. در این سانحه خودروی شاهزاده فیلیپ واژگون شد. حال عمومی وی خوب است.

فیلیپ که همسر ملکه انگلیس است نود وهفت سال سن دارد و در این سانحه به صورت خیلی جزئی مصدوم شده است. تحقیقات پلیس محلی درباره این سانحه رانندگی برای دوک ادینبورگ همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار