کارمندان آمریکایی دست به دامن مراکز خیریه شدند + تصاویر

سی‌ان‌ان گزارش داد در چهارمین هفته از تعطیلی دولت ترامپ، کارمندانی که به مرخصی بدون حقوق فرستاده شده‌اند، برای سیر نگه داشتن خانواده‌هایشان دست به دامن مراکز خیریه شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد در حالی که تعطیلی دولت فدرال وارد هفته چهارم شده، آن دسته از کارمندان دولت فدرال که به مرخصی بدون حقوق فرستاده شده‌اند و حقوقی دریافت نکرده‌اند، در تأمین مایحتاج خود با مشکل مواجه شده و برای سیر نگه داشتن خانواده‌هایشان به ناچار دست به دامن موسسات خیریه و مراکز توزیع غذای رایگان شده‌اند.

کارمندان آمریکایی دست به دامن مراکز خیریه شدند + تصاویر

مراکز و سازمان‌هایی که در آمریکا به صورت خیریه غذای رایگان توزیع می‌کنند، می‌گویند با تعطیلی دولت فدرال، میزان مراجعات به آن‌ها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

به عنوان نمونه، مرکز خیریه «خدمات جامعه کاتولیک» که در یوتای شمالی فعالیت می‌کند، می‌گوید در دو هفته گذشته ۲۸۰ کارمند دولت فدرال از این مرکز غذای رایگان دریافت کرده‌اند. این در حالی است که این مرکز در حالت عادی ۵۶۶ مشترک دائم دارد، اما از زمان تعطیلی دولت این رقم ۵۰% افزایش یافته است. مسئول یکی از این مراکز می‌گوید اگر این وضعیت ادامه یابد شاید مجبور شویم غذای داخل بسته‌ها را کوچک‌تر کنیم.

کارمندان آمریکایی دست به دامن مراکز خیریه شدند + تصاویر

کارمندان آمریکایی دست به دامن مراکز خیریه شدند + تصاویر

کارکنان دانشکده گارد ساحلی آمریکا نیز با افزایش بحران در صحنه سیاسی کشور به خاطر تعطیلی دولت ترامپ و دریافت نکردن حقوق، محتاج کمک‌های خیریه شده‌اند. گروه‌های غیرانتفاعی مرتبط با گارد ساحلی فروشگاه موقت مواد غذایی را در آکادمی گارد ساحلی برای کمک به کارکنان آن که به خاطر تعطیلی دولت دچار مشکل شدند، به راه انداخته‌اند.

حدود ۱۶۰ نفر از مجموع ۲۶۰ کارمند آکادمی نیولندن در ایالت کنتاتکی به مرخصی فرستاده شدند و بقیه این افراد از جمله پرسنل دانشکده و گارد ساحلی در حال کار بدون دریافت حقوق هستند.

گارد ساحلی آمریکا محتاج کمک خیریه‌ها شد

تاد آلن، یکی از افسران گارد ساحلی آمریکا می‌گوید که تعطیلی دولت به انگیزه و آمادگی افراد آسیب زده است. وی گفت: «گارد ساحلی یکی از پنج نیروی مسلح آمریکا است، اما به لحاظ پرداخت‌ها نسبت به دیگر اعضای ارتش در سطح پایین‌تری قرار گرفته و مانند بقیه نیست.»

تاد آلن گفت: «با این که این نیرو‌ها اینجا هستند تا از کشور ما دفاع کنند، با رفتار تندی روبرو می‌شوند، بدون حقوق کار می‌کنند و در حال انجام وظیفه خود برای دفاع از کشور هستند و من فکر می‌کنم نباید اجازه دهیم که این روند بیش از این ادامه یابد.»

آلن افزود: «من فکر می‌کنم برای اعضای گارد ساحلی و خانواده‌های آن‌ها و افراد دیگر، درک این مسئله بسیار سخت است. به نظر نمی‌رسد که هیچ دلیلی وجود داشته باشد. آن‌ها در حال انجام وظیفه خود در قبال کشور هستند و به خاطر کارشان حمایت نمی‌شوند. این در نهایت در حال ضربه زدن به انگیزه و آمادگی است و رهبران ما لازم است واقعا این مسئله را درک کنند.»

گارد ساحلی آمریکا محتاج کمک خیریه‌ها شد

لوران لالین یکی دیگر از افسران نیز گفت: «به خاطر تعطیلی دولت نیرو‌ها نیازمند شده‌اند. روز شنبه، انجمن افسران ارشد یک تماس تلفنی از یکی از خیریه‌ها دریافت کرد که گفته بود مواد غذایی می‌توانند برای ما بیاورند. ما فکر کردیم کجا این مواد غذایی را قرار دهیم و چرا به اینجا نیاوریم. به همین جهت یک فروشگاه موقت را در اینجا دایر کردیم تا همه بتوانند بیایند و هر آنچه را که نیاز دارند ببرند. ما از روز دوشنبه که این فروشگاه موقتی را دایر کردیم، باید بگویم که شاید هزار خانواده به اینجا آمدند. ما به خاطر کمک‌های همه تشکر می‌کنیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۹ دی ۱۳۹۷
خوشبحالشون مراکز خیره دارن . ما دست به دامن کی بشیم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۹ دی ۱۳۹۷
که چی یعنی کارمندای ما هم محتاج 45 تومن یارانه اند
آخرین اخبار