رییس راهداری اسدآباد خبر داد؛

آماده باش ۶۰ نیرو در ۴ راهدارخانه اسدآباد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآباد از فعالیت و آماده باش ۶۰ نیروی راهداری در ۴ راهدارخانه این شهرستان در طرح زمستانی خبر داد.

آماده باش 60 نیرو در 4 راهدارخانه اسدآبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ساسان رستمی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسدآبادبا اشاره به آغاز طرح زمستانه در شهرستان از ۱۵ آذرماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده اظهار داشت: در راستای طرح زمستانه امسال این شهرستان بیش از ۱۰ هزار تن نمک و ماسه دپو شده و ۳۴ ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به فعالیت و مستقر بودن ۴ راهدارخانه در شهرستان شامل گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی افزود: امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده شاهد مسدود شدن محور‌های مواصلاتی اسدآباد در زمان بارش برف نباشیم.

رستمی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت تردد در محور گردنه اسدآباد روان بوده، اما با وضعیت کولاک و بارش شدید برف در ساعت‌های آینده احتمال وجود محدودیت در گردنه اسدآباد و تردد تنها با زنجیر چرخ توسط خودرو‌ها بالا است.

رییس راهداری اسدآباد با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و فاصله طولی در گردنه و کلیه محور‌ها و به همراه داشتن زنجیر چرخ توسط رانندگان یادآور شد: در حال حاضر همکاران راهداری شهرستان در آماده باش به سر می‌برند.

انتهای پیام/ د

نیروهای راهداری اسدآباد در آماده باش کامل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.