ناکامی تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان

تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ ملى بسکتبال باویلچر باشگاه هاى کشور بازماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ ملى بسکتبال باویلچر باشگاه هاى کشور بازماند.
در مرحله پلی آف مسابقات لیگ ملى بسکتبال باویلچر باشگاه هاى کشور روز گذشته تیم هرمزگان در سالن اختصاصی جانبازان و معلولین مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس مقابل تیم ایثار قم به میدان رفت که در بازی نخست با نتیجه ۷۲ بر ۵۱ و در بازی دوم نیز با نتیجه ۸۲ بر ۴۱ مقابل حریف خود تن به شکست داد.
با ثبت این نتایج تیم هرمزگان با قبول دو شکست از راهیابی به مرحله نیمه نهایی و صعود به لیگ برتر بازماند.
حسن کامجو سرمربی تیم بسکتبال ویلچر هرمزگان در خصوص عملکرد این تیم مقابل ایثار قم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: بازیکنان در هر دو مسابقه با تمام توان بازی کردند، اما در نهایت زورمان به تیم پرمهره و با تجربه ایثار قم نرسید.
وی افزود: مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان مهمترین دلایلی بود که باعث شد تیم استان در این رقابت‌ها به نتایج دلخواه خود دست پیدا نکند.
تیم هرمزگان در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با کسب ۲ برد و ۴ باخت در مکان چهارم گروه ب قرار گرفت و به مرحله پلی آف راه یافت.
مسابقات لیگ ملى بسکتبال با ویلچر باشگاه هاى کشور با حضور ٨ تیم در حال برگزاری است که پس از چهار مرحله رقابت دو تیم برتر راهى رقابت‌های سوپر لیگ خواهند شد.
انتهای پیام/ب

شکست تیم بسکتبال باویلچر هرمزگان مقابل ایثار قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.