ماجرای ۷ ساعت اشک ریختن قاتل بالای سر مقتول چیست؟

مرد ورشکسته پس از قتل همسرش ۷ ساعت بالای سر جسدش نشست تا صبح شود.

جنایت سحرگاهی مرد ورشکستهبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۹ صبح جمعه ۲۸ دی مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل زن ۳۶ ساله‌ای در خانه‌اش خبر دادند.

به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس سجاد منافی آذر به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه قدیمی در خیابان مجاهدین اسلام شدند. خانه‌ای دو طبقه و قدیمی که طبقه دوم آن محل جنایت بود. با ورود به خانه با جسد زن ۳۶ ساله در حالی که آثار کبودی روی گردنش دیده می‌شد در اتاق پذیرایی مواجه شدند.

کیوان، همسر مقتول که در تماس با پلیس راز این جنایت را برملا کرده بود در تحقیقات گفت: در بازار دو مغازه لوازم آرایشی و صنایع دستی داشتم، اما بعد از مدتی ورشکست شدم و همین موضوع آغازی برای اختلافات بین من و همسرم شد.

او ادامه داد: دیشب پسر دو سال و نیمه‌ام طبقه پایین نزد پدر و مادرم بود. ساعت یک بامداد سر مسائل مالی با همسرم بحثم شد و این درگیری بالا گرفت. یک لحظه از روی عصبانیت دستم را روی گردنش گذاشتم و فشار دادم. به خودم که آمدم دیدم نفس نمی‌کشد، تازه آن موقع بود که متوجه شدم چه اشتباهی کرده‌ام. از ساعت یک تا ۸ صبح بالای جسد همسرم بودم و بعد از آن با پلیس تماس گرفتم. مأموران کلانتری هم راهی خانه شده و با دیدن جسد و تأیید موضوع مرا بازداشت کردند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم ۴۶ ساله را در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۹ دی ۱۳۹۷
ای نامرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۹ دی ۱۳۹۷
قاتل توهم برش داشته بود فکر کرد داره مسولینو که مسبب ورشکستگیش شدن خفه میکنه بعدبخودش اومده دیده زن بیچارشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۹ دی ۱۳۹۷
اعدام بشه
United States of America
نسرین
۱۹:۱۷ ۲۹ دی ۱۳۹۷
دوستانی که از وضعیت اقتصاد افسوس خوردند و نتیجتا حق رو به قاتل دادند، در نظر داشته باشند که به طور ناخودآگاه هم دارن از این قتل دفاع می کنند هم مجوز قتل های بعدی برای موضوعات مشابه رو صادر می کنند. وضعیت اقتصاد، بد، وخیم، افتضاح و.... ولی آیا می شه با چنین بهانه ای مرتکب قتل شد؟ یعنی هر کس مجازه به محض احساس ناتوانی، فورا دست به قتل بزنه؟ مواظب اظهار نظراتمون باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۹ دی ۱۳۹۷
علت ورشکستگی چی بود؟
آیا نباید افرادی که باعث ورشکستگی این فرد شدن نیز بازجویی شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
aziz
۱۶:۲۹ ۲۹ دی ۱۳۹۷
اقتصاد مارو ببین خدا وکیلی نزدیک عیده تکلیف مردم با خودتون روشن کنین دولت مردان محترم مادر من یک بازنشسته آموزش پروش پدر من باز نشسته بخش خصوصیه هنوز حقوق نگرفتن خدا بدادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته
۱۸:۱۵ ۲۹ دی ۱۳۹۷
چرادروغ میگی من بازنشسته آموزش وپرورش هستم حقوق رو ۲۷ دی ماه واریز کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۹ دی ۱۳۹۷
این روزا سر مشکلات اقتصادی تو خیلی خونواده ها درگیری و عصبانیته که متاسفانه گاهی باعث اتفاقات بد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۹ دی ۱۳۹۷
اقتصاد مملکت را ببين
آخرین اخبار