پروژه مجتمع توانبخشی ایثارگران و جانبازان ۷۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار آذربایجان غربی گفت:پروژه مجتمع توانبخشی ایثارگران و جانبازان ۷۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مجید احمدپور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار ۲۷ شعبه در سطح کشور دارد افزود: یکی از این شعبات، آذربایجان‌غربی بوده که در تیر سال ۸۸ در دو فاز فرهنگی و ورزشی در استان  افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه دو کانون فرهنگی ورزشی توانبخشی در سطح استان و در شهرستان‌های ارومیه و مهاباد فعال است اظهار کرد: رشته‌هایی که در این کانون‌ها به ارائه خدمت می‌پردازند شامل کلاس رایانه، نقاشی، خیاطی، زبان، کلاس‌های تقویتی و قرآنی هستند و در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۷۵۰ نفر در ارومیه و ۵۵۰ نفر در مهاباد از این خدمات بهره‌مند شدند.

احمدپور از افتتاح مرکز توانبخشی جانبازان و ایثارگران آذربایجان‌غربی خبر داد و تصریح کرد: این موسسه که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد دارای ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی و در زمینی به مساحت ۱۸ هزار و ۶۵۰ متر مربع دایر شده و اعتبار هزینه شده برای آن بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال است و در آن خدمات درمانی، فرهنگی، ورزشی، رفاهی و اقامتی ارائه می‌شود.

وی در ادامه افزود: در آینده نزدیک اقدامات اولیه پرستاری منزل از طریق موسسه فرهنگی ورزشی توانبخشی ایثار استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

پیشرفت ۷۸درصدی مجتمع توانبخشی ایثارگران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.