شرکت ۶ هزار و ۸۱۱ دانش آموز استان کردستان در آزمون کتابخوانی «دانایی و توانایی»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: مرحله آموزشگاهی سومین جشنواره کتاب خوانی«دانایی و توانایی»در همه مدارس کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، حجت الله نریمانی با اعلام این خبر گفت: این آزمون همزمان در سه دوره تحصیلی در شیفت صبح راس ساعت ۱۱ و در شیفت بعدازظهر راس ساعت ۱۵ عصر در بین دانش آموزان شرکت کننده در آزمون برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان افزود: در مرحله آموزشگاهی این جشنواره تعداد ۶ هزار و ۸۱۱ نفر از دانش آموزان علاقه‌مند به کتاب و کتاب خوانی در سه دوره تحصیلی شرکت نموده اند که پس از برگزاری آزمون مرحله آموزشگاهی از هر پایه در هر مقطع تحصیلی ۵ نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز را کسب نمایند به مرحله بعد معرفی خواهند شد و مرحله شهرستانی این آزمون نیز در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گفته نریمانی این آزمون در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نهضت ملی مطالعه و اهداف متعالی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع و با هدف آشنایی دانش آموزان با کتاب‌های مناسب و خواندنی، گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، ارتقاء و رشد سرانه مطالعه در بین دانش آموزان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ب

شرکت دانش آموز استان کردستان در آزمون کتابخوانی «دانایی و توانایی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.