مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبرداد؛

تخلف ۳ بانک در استان سمنان/مجموع تخلف صورت گرفته در این سه بانک ۲۳۹ میلیون تومان است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: در جریان رسیدگی به پرونده‌ها سه بانک متخلف در سطح استان به دلیل دریافت تسهیلات اضافی از مردم محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در جریان رسیدگی به پرونده‌ها سه بانک متخلف در سطح استان به دلیل دریافت تسهیلات اضافی از مردم محکوم شدند.

وی با اشاره به تشکیل شدن پرونده علیه بانک‌ها و موسسه‌های بانکی در تعزیرات حکومتی استان سمنان، توضیح داد: در پی شکایت واصله از بانک‌های مذکور این پرونده در جریان افتاد و با بررسی کارشناسان تخلفات محرز اعلام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بابیان اینکه مجموع تخلف صورت گرفته در این سه بانک ۲۳۹ میلیون تومان است، ابراز کرد: پس از اجرای تشریفات قانونی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی بانک‌های مذکور به جزای نقدی ۶۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی محکوم شدند.

محمدی گفت: علاوه بر این میزان این سه بانک به پرداخت ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به مردم و شاکیان و ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بابت اخذ درآمد حاصل از تخلفات محکوم شدند.

وی اسم بانک‌های عامل متخلف در این جریان را اعلام نکرد.

انتهای پیام / گ

۳ بانک در استان سمنان برای اضافه دریافت از مردم محکوم شدند

برچسب ها: تعزیرات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار