تحقق رویای پردیس سینمایی شاید چند روز دیگر

طرح ساخت پردیس سینمایی مازندران در حال رسیدن به سرانجام است.

سید علی سید‌پور مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: طرح و نقشه ساخت پردیس سینمایی در محل سینمای سابق ایران واقع در میدان شهرداری ساری به استانداری و شهرداری این شهر ارائه شده است و در صورت موافقت آن‌ها با طرح و نقشه، عملیات اجرایی آن دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۷ میلیارد تومان برای ساخت این پردیس سینمایی هزینه می‌شود، افزود: این پردیس سنمایی چهار سالن و یک مجموعه فرهنگی دارد و بخشی از هزینه‌های این طرح را سرمایه گذار بخش خصوصی تامین خواهند کرد.

سید پور گفت: پیگیری‌های حوزه هنری برای تحقق ساخت پردیس سینمایی در غرب مازندران نیز همچنان ادامه دارد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران در خصوص اکران فیلم‌های جشنواره دهه فجر امسال در مازندران، گفت: دبیرخانه این جشنواره اعلام کرد هر استان فقط یک سینما می‌تواند فیلم‌های جشنواره را اکران کند و در مازندران سینما سپهر ساری انتخاب شد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود اکران فیلم‌های جشنواره دهه فجر امسال ۱۳ یا ۱۴ بهمن ماه در سینما سپهر ساری آغاز شود و تا پایان زمان جشنواره ادامه داشته باشد.

سید پور در خصوص تعداد فیلم‌هایی که در سینما سپهر ساری اکران می‌شوند افزود: پارسال ۷ فیلم جشنواره در این سینما اکران شد و با توجه به تک سالنه بودن این سینما به نظر می‌رسد همین تعداد فیلم نیز امسال اکران شود.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران گفت: در برخی استان‌ها که سینما‌های چند سالنه دارند تا ۱۲ فیلم نیز نمایش داده می‌شود، اما نبود سینما‌های چند سالنه در مازندران مشکلی است که با تحقق پردیس سینمایی حل خواهد شد.

انتهای پیام/ک


ساخت پردیس سینمایی در ساری

برچسب ها: سینمای ایران ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار