۵ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: آخرین مهلت ثبت نام آزمون سراسری قرآن کریم ۵ بهمن ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این آزمون امسال در سه گروه امتحانی و در قالب ۱۸ رشته شامل گروه حفظ با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف اهل بیت (ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون به صورت یکپارچه با همکاری اوقاف و امور خیریه، ارشاد و آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای برگزار خواهد شد، افزود: ایجاد انگیزه و فراگیری قرآن و عترت، سنجش مدارس و موسسات قرآنی، استانداردسازی و جهت‌دهی قرآن، شناسایی و معرفی استعداد‌های درخشان و به روز رسانی اطلاعات حافظان قرآن کریم از اهداف ما در برگزاری این آزمون است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای تمامی داوطلبان مرد و زن آزاد است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به نشانی www.quranedu.ir نسبت به ثبت در این آزمون اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: آزمون کتبی همزمان با سراسر کشور ۹ اسفند برگزار و از ۱۱ تا ۱۶ اسفند آزمون شفاهی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /ک


ثبت نام ۲ هزار زنجانی در آزمون سراسری قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.