در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آئین‌نامه اردو‌های دانش آموزی در انتظار امضای رئیس جمهور

رمضانی گفت: آئین‌نامه اردو‌ها در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده است و برای تایید باید به امضای رئیس جمهور برسد.

آیین‌نامه اردو‌های دانش آموزی در انتظار امضای رئیس جمهوریعلی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره توجه به اردوهای دانش‌آموزی اظهار کرد: آئیننامه اردوها بعد از یکسال بررسی در شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسید و با امضای وزیر آموزش و پرورش به رئیس جمهور ارسال شده است تا به امضای وی برسد.

وی ادامه داد: آئیننامه اردوهای دانش‌آموزی برای اولین بار و به جهت اهمیت بالایی که برای آن قائل شدیم در شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسید و منتظریم تا بعد از امضای رئیس جمهوری دستور العمل آن را که پیش از این تهیه کردیم؛ در اختیار مدارس قرار دهیم.

تهیه دستورالعمل اردویی برای ابلاغ به مدارس

رمضانی تصریح کرد: تمام مصوبات بعد از امضای رئیس جمهوری الزام اجرایی پیدا می‌کند و بعد از امضای آئیننامه اردوها و تهیه دستورالعمل الزام اجرای این طرح برای تمام مدارس مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی گفت: در دستورالعمل اردوها به موضوع فضاهای پرورشی، وسایل نقلیه برای تردد اردوهای دانش‌آموزی و تخصص مربیان در حین اردو توجه شده است.

رمضانی تصریح کرد: در فرایند برگزاری اردوها، نظارت اولویت اصلی در نظر گرفته شده است، علاوه بر آن تهیه خودروهای ایمن برای اردوهای دانش‌آموزی در دستور کار قرار گرفته است وکمیسیون ایمنی راه‌ها به طور جدی پیگیر این موضوع است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار