برگزاری همایش طلایه ‌داران فاطمی درهمدان

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری همایش بزرگ طلایه‌ داران فاطمی در همدان خبر داد.

برگزاری همایش طلایه ‌داران فاطمی درهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام داود، عباسی معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی همدان افزود:همایش طلایه ‌داران فاطمی و افق انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم چهارم بهمن ماه از ساعت 9:30 صبح در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود گفت: سخنران مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری است و حاج ولی‌الله کلامی زنجانی نیز در سوگ شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مداحی خواهد کرد.

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی همدان با تاکید بر ضرورت بهره ‌گیری از فرصت معنوی ایام فاطمیه افزود: این ایام فرصتی برای تبیین و ترویج سیره عملی و تربیتی دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه سیره فاطمی بهترین الگو برای زنان در زمینه اخلاقی، اجتماعی، عبادی، پاک ‌دامنی، عفاف و حجاب است گفت: ما باید برای عزت و سعادت دنیوی و اخروی به سیره اهل‌بیت (ع) و قرآن چنگ بزنیم.

عباسی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جوانان باید با ماهیت پست رژیم فاسد شاهنشاهی آشنا شوند و دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حرکت‌های انقلابی را به‌ خوبی درک کنند.

انتهای پیام/ج

 

برگزاری همایش طلایه ‌داران فاطمی درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.