توزیع ۳۰۰ کیسه نان نخی بین دانش آموزان دبستان ۱۳ آبان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با همکاری شرکت پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، ۳۰۰ عدد کیسه نان پارچه‌ای بین دانش آموزان دبستان ۱۳ آبان شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان بیان داشت: به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حذف کیسه های نایلونی و پلاستیکی برای خرید نان در بین دانش آموزان و خانواده ها، ۳۰۰ عدد کیسه نان پارچه ای بین دانش آموزان دبستان ۱۳ آبان شهرستان توزیع شد.

وی افزود: یکی از اهداف این حرکت محیط زیستی، اجرای فعالیت های فرهنگی در راستای کمک به حفظ و حفاظت از زیستگاه موجودات برای داشتن محیطی پاکیزه و هوایی سالم برای زندگی انسان ها و سلامت آینده کره زمین است.

عبدی پور عنوان کرد: یکی از مزیت های کیسه های نخی، استفاده مکرر و بدون آسیب و خطر است در حالیکه در کیسه های پلاستیکی، تماس نان داغ با پارچه موجب بروز بیماری شده و با مضرات زیادی همراه است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: کودکان و دانش آموزان به عنوان آموزش پذیرترین بخش جامعه می باشند که می توانند با دریافت آموزشهای صحیح و کاربردی، آینده خوبی را برای ایجاد زمین پاک رقم زنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار