امانلو:

کتاب «گلستان انقلاب» فردا رونمایی می‌شود

مسئول اطلاع‌رسانی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب از آیین رونمایی از کتاب دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب کبیر اسلامی با عنوان «گلستان انقلاب» خبر داد.

کتاب «گلستان انقلاب» فردا رونمایی می‌شودبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امانلو، مسئول اطلاع‌رسانی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی، با اشاره به چهل‌ساله شدن انقلاب اسلامی و رسیدن آن به بلوغ و پختگی گفت: علیرغم تبلیغات و شبهه افکنی‌های دروغین دشمنان، چه از طریق عوامل نفوذی داخلی و چه از طریق بلندگو‌های رسانه‌ای، انقلاب اسلامی توانسته است با اقتدار و رویکرد تهاجمی، اهداف و آرمان‌های خود را در سطح جهان و منطقه جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های فراوانی در بسیاری از موضوعات به دست آورده است که زبان و قلم از برشماری آن‌ها عاجز است گفت: به‌پاس شکر گذاری و قدردانی از زحمات و تلاش‌های محققان، صنعت گران، کارشناسان و فداکاری خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و تمام دلسوزان نظام، تحفه‌ای از سفره بی‌پایان انقلاب اسلامی در کتابی با عنوان «گلستان انقلاب» گردآوری‌شده است که ان شاء الله آیین رونمایی آن ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه یکم بهمن ماه در سالن همایش‌های بسیج صداوسیما برگزار می‌شود.

مسئول اطلاع‌رسانی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی اضافه کرد: در تهیه و گردآوری این کتاب که شامل ۳ هزار گزاره و دستاورد انقلاب اسلامی است تعداد ۳۰۰ نفر از کارشناسان، صاحب‌نظران، نخبگان و اساتید دانشگاهی و حوزوی مشارکت داشته که جا دارد از حضور و تلاش همه عزیزان تقدیر و تشکر به عمل آید.

امانلو با اشاره به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تصریح کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های فراوان و برجسته‌ای در تمام حوزه‌ها و موضوعات به دست آورده است و توانسته است مردم‌سالارترین نظام را در دنیا پایه‌گذاری کند که روح آن بر پایه دین و حاکمیت ارزش‌های اسلامی و انسانی است.

وی ادامه داد: این انقلاب علاوه بر تأثیرگذاری درحرکت نهضت‌های آزادی‌بخش و عدالت خواهان جهان توانسته است انسان‌هایی مبتنی بر معنویت و آزادگی و وارستگی و استکبارستیز پرورش دهد به‌طوری‌که در سراسر جهان، جبهه استکبار از آن وحشت دارد.

مسئول اطلاع‌رسانی جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب کبیر اسلامی تأکید کرد: این جنبش به‌صورت خودجوش و مردمی تشکیل‌شده است که هدف از تشکیل آن ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی، در طول این چهل‌ساله است.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.

امانلو در پایان خاطرنشان کرد: من به نمایندگی از این جنبش مردمی، از تمامی کسانی که در تهیه و تولید این کتاب ما را همراهی کرده و زحماتی در طول این مدت برای به نمایش درآوردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی کشیده‌اند سپاس گذاری می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار