مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان خبر داد؛

اعلام زمان برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی+ جدول

مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان از برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ از اول تا پنجم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد: اولین آزمون المپیاد علمی از روز دوشنبه اول بهمن ماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه پنجم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس؛ داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://oly.medu.ir/portal/olympiad.php، کارت ورود به جلسه خود را دریافت و از نشانی حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند، همچنین آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام، موفق به پرداخت هزینه ثبت‌نام نشده‌اند، ضمن مراجعه به سامانه و انجام عملیات پرداخت، ثبت نام را تکمیل و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

بر اساس این گزارش؛ همراه داشتن کارت ورود به جلسه عکس‌دار شرط لازم برای متقاضیان است، لذا داوطلبان پس از دریافت کارت از سامانه ثبت‌نام، به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه و کارت را به مهر دبیرستان ممهور نمایند، بنابراین از ورود داوطلبانی که کارت آنان فاقد عکس یا مهر مدرسه باشد به جلسة برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است، در صورتی که کارت ورود به جلسه آزمون فاقد عکس یا عکس دیگری به اشتباه آپلود شده باشد، داوطلب می‌تواند با همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدیر مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نماید.

اعلام زمان برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی+ جزئیات

انتهای پیام/

برگزاری اولین آزمون المپیاد علمی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار