در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تاسیس کارخانه‌ نوآوری/ معاونت علمی دانشگاه علوم تحقیقات را در اختیار می‌گیرد

دلیری گفت: برای پیشبرد فعالیت‌های خود با دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم‌نامه‌ای با هدف تاسیس کارخانه‌های نوآوری امضا کردیم.

همکاری دانشگاه آزاد برای ایجاد کارخانه‌های نوآوری/ معاونت علمی دانشگاه علوم تحقیقات را در اختیار می‌گیردعلیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت و گو  با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تفاهم‌نامه میان معاونت علمی و دانشگاه آزاد اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری و دانشگاه آزاد با یکدیگر تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساندن و امروز طبق جلسه‌ای که با ریاست دانشگاه آزاد داشتیم برنامه‌های پیش روی این دو نهاد برای پیشبرد اهداف فناوری مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی درباره مفاد این تفاهم‌نامه بیان کرد: دانشگاه آزاد توان خوبی در حوزه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان دارد و بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده قرار است به کمک یکدیگر به سمت توسعه فعالیت‌های دانش بنیان پیش برویم.

معاونت علمی کارخانه نوآوری تاسیس می‌کند

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد دو مجموعه را در اختیار معاونت علمی و فناوری قرار داده است، اظهار کرد: دو مجموعه در دانشگاه علوم  و تحقیقات و خیابان آزادی از سوی دانشگاه آزاد برای تأسیس مراکز نوآوری در اختیار معاونت قرار گرفته است.

دلیری ادامه داد: در مراکز دانشگاه آزاد امکانات خوبی وجود دارد و هر یک از این مراکز توانایی انجام بسیاری از فعالیت‌ها را دارند و می‌توانیم به کمک مجموعه دانشگاهی در مراکز استان‌ها کارخانه‌های نوآوری بسازیم.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی با بیان اینکه همکاری دو جانبه سبب پیشرفت اهداف می‌شود، گفت: دانشگاه آزاد به کمک منابعی که در اختیار دارد می‌تواند به پیشبرد فعالیت‌های ما کمک کند و ما را به اهداف خود در راستای ایجاد اکوسیستم نوآوری برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.