ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله موشکی سوریه به جولان اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از حمله هوایی به سوریه مدعی شد چند فروند موشک شلیک‌ شده از خاک این کشور به سمت جولان اشغالی را رهگیری کرده است.

حمله موشکی سوریه به بلندیهای جولانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شلیک چند فروند موشک از خاک سوریه به بلندیهای جولان اشغالی شد.

خبرنگار پایگاه صهیونیستی جروزالم پُست با انتشار ویدئوی فعال‌شدن سامانه موشکی موسوم به «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی مدعی شد ارتش این رژیم تأیید می‌کند که موشکهایی از خاک سوریه به سمت منطقه توریستی در بلندیهای جولان شلیک شده اما گنبد آهنین آنها را رهگیری کرده است.

این ادعا پس از آن مطرح می‌شود که ساعاتی پیش رسانه‌های دولتی سوریه اعلام کردند رژیم صهیونیستی بار دیگر در اقدامی تجاوزکارانه روز یکشنبه به جنوب این کشور حمله موشکی کرده است.

خبرگزاری رسمی دولت سوریه (سانا) با اعلام این خبر به نقل از یک منبع نظامی افزود پدافند هوایی سوریه با کارآیی بالا با تجاوز هوایی رژیم صهیونیسی به منطقه جنوب مقابله کرد و مانع از تحقق اهداف این تجاوز شد. ­بنا بر گزارش‌ها، پدافند هوایی سوریه موفق شد بیشتر موشک‌های شلیک شده رژیم صهیونیستی را سرنگون کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار