واکنش وزارت دفاع روسیه به تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق

وزارت دفاع روسیه با تأیید حمله موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق، اعلام کرد این تجاوز موشکی هیچ تلفات جانی و خسارت مالی نداشته است.

بیانیه وزارت دفاع روسیه درباره تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی سوریه موفق شده تمام موشکهای شلیک‌شده رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را منهدم کند.

وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه ۴ فروند جنگنده اف-۱۶ رژیم صهیونیستی با استفاده از آسمان لبنان این حمله موشکی را انجام داده‌اند، افزود پدافند هوایی ارتش سوریه موشک‌های شلیک‌شده را منهدم کرده و این تجاوز موشکی هیچ تلفات جانی و خسارت مالی در پی نداشته است.

بنا بر این وزارت‌خانه، پدافند هوایی ارتش سوریه با استفاده از سامانه‌های دفاع موشکی «بوک» و «پانتسیر» موفق شده است این تجاوز موشکی را دفع کند.

شبکه المیادین انهدام تمام موشکهای متجاوز رژیم صهیونیستی و عملکرد موفقیت‌آمیز پدافند هوایی سوریه را «پیامی قوی از روسیه به رژیم صهیونیستی» دانست که «(از این پس) اجازه هیچ گونه تجاوزی به خاک سوریه را نمی‌دهد».

بعد از ظهر روز یکشنبه خبرگزاری رسمی دولت سوریه (سانا) با اعلام تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق در جنوب این شهر، به نقل از یک منبع نظامی افزود پدافند هوایی سوریه با کارآیی بالا با تجاوز هوایی رژیم صهیونیسی به منطقه جنوب مقابله کرد و مانع از تحقق اهداف این تجاوز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار