پیشرفت اهداف آموزش و پرورش با هماهنگی اولیاء و مربیان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک گفت: پیشرفت اهداف آموزش و پرورش با همکاهنگی اولیا و مربیان میسر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با حضور اعضاء و با هدف بررسی ارائه پیشنهادات جهت ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های انجمن اولیاء و مربیان مدارس برگزار شد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک در شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش این ناحیه که در محل دبستان دخترانه فضیلت برگزار شد، گفت: انجمن اولیا و مربیان نماد مشارکت مردم و تجلی همکاری و هم گامی آن ها با نظام تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان زمینه استفاده نظرات تخصصی اولیاء و ارتقاء فعالیت های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه فراهم می کند بیان داشت: آموزش خانواده به عنوان یک راهبرد اساسی در جهت آشنایی خانواده ها با نقش محوری انجمن اولیاء و مربیان باید دنبال شود.

موسوی اصل بر لزوم ایجاد روحیه اعتماد بین خانواده و مدرسه تاکید و تصریح کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز علاوه بر داشتن نیروهای انسانی متخصص و توانمند، انجمن های اولیاء و مربیان فعال و پویایی دارد.

در این جلسه اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان، در خصوص تشکیل کارگروه توسعه فعالیت های مختلف مدرسه و تجهیز کتابخانه و اتاق اولیاء در مدارس و برگزاری همایش برای خانواده ها تحت عنوان خانواده شاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/گ

لزوم هماهنگی اولیاء و مربیان آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.