خطر ۱۰۰ درصدی رانش کوه در کمین روستای "میراحمد غریبی‌ها"

فرماندار ایذه خطر رانش کوه در روستای "میراحمد غریبی ها" در دهدز را ۱۰۰ درصد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی سمالی، فرماندار ایذه در جلسه بررسی جابجایی ۲ روستای میراحمد غریبی‌ها ایذه و دراویزه باوی که امروز یکشنبه ۳۰ دی‌ماه در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه باید مطالعات و بازدید‌ها از روستای در معرض خطر میراحمد غریبی‌ها پایان‌یافته اعلام شود، گفت: احتمال رانش کوه در این روستا ۱۰۰ درصد است.

وی اظهار داشت: در گذشته در خصوص جابجایی روستای میراحمد غریبی‌ها جلساتی برگزار و مطالعات انجام شد، ولی باید اقدامات اساسی در این زمینه انجام شود.

سمالی بیان کرد: کسانی که در این جلسه حضور دارند، ترک‌های ایجاد شده در منازل روستای میراحمد غریبی‌ها را مشاهده کرده‌اند،‌ای کاش ترک‌هایی که در زمین ایجاد شده نیز نشان داده می‌شد تا همکاران بیشتر متوجه اهمیت موضوع شوند.

فرماندار ایذه با اشاره به احتمال رانش کوه در روستای میراحمد غریبی‌ها، اذعان داشت: قطعا در آینده این روستا اتفاقی خواهد افتاد و احتمال رانش در این روستا ۱۰۰ درصد است.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید مطالعات و بازدید‌ها از این روستا پایان‌یافته اعلام شود، بیان کرد: باید امروز مصوبات به صورت عملیاتی در دستور کار آورده شود و عملیات جابجایی روستا آغاز شود.

انتهای پیام/گ

خطر رانش کوه در روستای غریبی‌ها جدی است

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.