فلفل های کشاورزان بیارجمندی را طوفان و تندباد برد

بخشدار بیارجمند گفت: طوفان و تندباد روز جمعه به زیرساخت‌های این بخش خسارت وارد کرد و هنوز نمی توان برآورد ریالی دقیقی از میزان خسارات در منطقه داشت.

فلفل های کشاورزان بیارجمندی را  طوفان و تندباد بردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، روح‌الله کریمی بخشدار بیارجمند گفت: با توجه به اینکه اکثر مردم روستای احمدآباد بیارجمند به کاشت فلفل اشتغال دارند محصولات اهالی این روستا مرحله خشک شدن را می‌گذراند که تندباد اکثر آنها را در بیابان پخش کرد و همچنین باعث شکستگی درختان منطقه شد.

وی بابیان اینکه انتظار می‌رود به مردم خسارت‌دیده بیارجمند مساعدت‌های لازم صورت گیرد، اضافه کرد: در پشت‌بام برخی خانه‌ها آبگرم‌کن‌های خورشیدی نصب است که باد باعث واژگونی آنها و کولرهای آبی شد که از این نظر هم نمی‌توان تعداد یا رقم خاصی را بیان کرد.

بخشدار بیارجمند بابیان اینکه طوفان به دکل مخابراتی روستای احمدآباد نیز خسارت زد و باعث اختلال در پوشش مخابراتی منطقه شد، ابراز داشت: از میزان خسارت به این ناحیه نیز نمی‌توان برآورد مشخصی ارائه کرد اما با حضور نیروها این اختلال‌ها رفع شده است.

کریمی بابیان اینکه هم‌زمان با شروع طوفان برق بخش عمده‌ای از مسیر بیارجمند قطع شد، تصریح کرد: این منطقه در خاموشی ۱۵ الی ۱۶ ساعته بود که با ورود ستاد مدیریت بحران شهرستان و اعزام اکیپی از شاهرود و بیارجمند برق ناحیه مجدد وصل شد.

وی اضافه کرد: طوفان به بخش‌های مختلفی از بیارجمند خسارت وارد کرد که با توجه به پراکندگی روستاها نمی‌توان مبلغ ریالی آن را دقیقا تخمین زد اما می‌توان گفت مردم این ناحیه در انتظار مساعدت‌های فرمانداری، مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان برای جبران خسارت‌های بخش بیارجمند هستند.

انتهای پیام / گ

طوفان به برخی زیرساخت‌های بخش بیارجمند شاهرود خسارت زد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.