هیچ شهر و روستایی در لرستان از آب شرب پایدار بهره‌مند نیست

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه اختلافات مالی بین شهرداری‌ها و شرکت‌های آبفا باید حل‌وفصل شود، گفت: باوجود ظرفیت‌های آبی موجود در استان، اما هیچ شهر و روستایی در لرستان از آب شرب پایدار برخوردار نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،احمد مرادپور عصر امروز در جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب‌وفاضلاب لرستان که به‌صورت ویدئو کنفرانس با معاون وزیر نیرو برگزار شد، اظهار داشت: تکمیل ۵ تصفیه‌خانه در لرستان نیازمند اعتبارات بالادستی از محل اعتبارات تنش‌های آبی است، از این رو با اعتبارات استانی نمی‌توانیم این‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: باید اختلافات بین شهرداری‌ها و شرکت‌های آبفا در سطح کشور حل‌وفصل شوند، کار‌های خوبی در زمینه آبفا در لرستان در حال انجام است که جای تقدیر دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: همه مشکلات شرکت آبفا با اعتبارات این شرکت حل نخواهد شد، بلکه باید توجه ویژه‌ای به استان لرستان شود، باوجود ظرفیت‌های آبی موجود در لرستان، اما هیچ شهر و روستایی در استان از آب شرب پایدار برخوردار نیست.

وی بیان کرد: با کار‌های پژوهشی، ایده و روش‌های نو، رعایت کمیت و کیفیت آب‌وبرنامه‌ریزی برای فروش پساب‌ها می‌توان تا حدودی شاهد کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد‌ها در شرکت آبفا شد.

انتهای پیام/پ

وضعیت آب شرب پایدار در مناطق مسکونی لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار