نتانیاهو: چه در چاد باشم، چه در خانه، سیاست اسرائیل در قبال ایران یکسان است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی گسترش حضور نظامی ایران در سوریه شد و گفت: اسرائیل درباره جلوگیری از تقویت نفوذ ایران در سوریه سیاست ثابتی را دنبال می‌کند.

نتانیاهو: چه در چاد باشم، چه در خانه، سیاست اسرائیل در قبال ایران یکسان استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه) در راه بازگشت از چاد به سرزمین‌های اشغالی بار دیگر مدعی گسترش حضور نظامی ایران در سوریه شد و گفت: اسرائیل درباره جلوگیری از تقویت نفوذ ایران در سوریه سیاست ثابتی را دنبال می‌کند و در هر حال، در راستای اجرای این سیاست عمل خواهد کرد.

نتانیاهو در این باره گفت: «چه در چاد باشم، چه در خانه، اسرائیل سیاست یکسانی را در قبال ایران دارد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این اظهارات که پیش از سوار شدن وی بر هواپیما بیان شد، به طور تلویحی مسئولیت حمله موشکی امروز به جنوب سوریه را بر عهده گرفت.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های سوری، پدافند هوایی سوریه امروز با تهاجم رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور مقابله کرد و مانع از تحقق اهداف این حمله شد.

رژیم صهیونیستی در چند سال گذشته بارها به بهانه‌ حضور نظامی ایران در سوریه، این کشور را هدف حملات تجاوزکارانه قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار