تشکر ترامپ از کسانی که کار می‌کنند، اما حقوق نمی‌گیرند!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی از کسانی که در پی تعطیلی دولت فدرال این کشور با وجود عدم پرداخت دستمزد، هنوز مشغول به کار هستند تشکر کرد.

تشکر ترامپ از کسانی که کار می‌کنند، اما حقوق نمی‌گیرند!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی از کسانی که در پی تعطیلی دولت فدرال این کشور با وجود عدم پرداخت دستمزد، هنوز مشغول به کار هستند تشکر کرد.

دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «از تمامی کسانی که برای کشور خود به سختی کار می‌کنند و به آن‌ها حقوق پرداخت نمی‌شود سپاسگزارم. شما میهن‌پرستان بزرگی هستید! اکنون بعد از دهه‌ها سوء استفاده، ما باید برای حل بحران‌های انسانی، جنایی و مواد مخدر در مرزهایمان با هم همکاری کنیم. ما پیروزی بزرگی به دست خواهیم آورد!»

تعطیلی دولت فدرال آمریکا از چهار هفته قبل شروع شده است و از اختلاف نظر بین رئیس‌جمهور و مخالفان دموکرات او در کنگره ناشی می‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران خواستار است و دموکرات‌ها آن را کاملا رد می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۱۲:۰۷ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
اگر کسی خودش را مال این حرفها بداند که حد اقل از موضع برابر غرب را مطالعه کند و در دهه هفتاد شمسی گیر نکرده باشد می فهمد غرب در بدترین شرایطش در تمام تاریخ هست و مذاق زهرماری دارد هرگونه تعاملی با آن خطرناک و مرگبار است
Iran (Islamic Republic of)
شکارچی
۱۰:۲۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
بمیر.قماربازشیادترامپ
مرگ.برامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
بگذار هر چه می خواهند بگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
من یک میلیارد میگیرم کانال می زنم
آخرین اخبار