فدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

درخواست اصلی ما از دولت کمک به اجرای پروژه‌های آبی است

استاندار کرمان گفت: یکی از مشکلات اصلی ما در استان، کم آبی وخشکسالی‌های متعددی است که در سال‌های اخیر با آن مواجه بودیم.

درخواست اصلی ما از دولت کمک به اجرای پروژه‌های آبی استمحمد جواد فدایی استاندار کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان گفت: امروز دوشنبه اول بهمن ماه معاون اول رئیس جمهور ابتدا به شهر جیرفت عزیمت می‌کنند و تا عصر سه شنبه در کرمان هستند.

فدایی با بیان اینکه  برنامه معاون اول رئیس جمهور در این سفر به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود؛ گفت: قسمت اول افتتاح برخی از پروژه‌های بخش تولیدی صنعتی است.  قسمت دوم این سفر افتتاح پروژه‌هایی است  که بیشتر جنبه خدماتی دارد و   قسمت سوم هم شرکت در نخستین مجمع ملی جوانان کشور  با حضور ۲۴۰ جوان از سراسر ایران  است. 

استاندار کرمان تصریح کرد: در قسمت اول سفر،  معاون اول رئیس جمهور افتتاح طرح‌های گاز رسانی به شهر‌های جیرفت، نرماشیر، فهرج، و شهرک‌های صنعتی جیرفت و بم را در برنامه دارد که این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا شده اند. این طرح‌ها به جهت تولید و اشتغال می‌تواند تاثیر‌مناسبی را در استان به دنبال داشته باشد.

فدایی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های گازرسانی در استان، حدود ۷۸ روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: پس از انجام این طرح‌ها، معاون اول رئیس جمهور بعدازظهر روز سه شنبه در مجمع سمن‌های جوانان کشور شرکت می‌کنند که در این برنامه مراسم انتخاب هیات رئیسه این مجمع صورت می‌گیرد. این یک اتفاق بزرگی است که خوشبختانه برای نخستین مرتبه در استان کرمان انجام می‌شود. امیدواریم با برگزاری این انتخابات شاهد گام بزرگی‌ در جهت ساماندهی اوضاع جوانان کشور باشیم.

وی  یکی از مشکلات اصلی استان کرمان را کم آبی و خشکسالی‌های متعدد دانست و افزود: درخواست ما از معاون اول رئیس جمهور و‌ هیئت دولت، کمک به اجرای پرورژه‌های آبی استان است. با توجه به اینکه چند پرورژه انتقال آب هم در استان در حال انجام است که برخی از آن‌ها نیازمند مصوبات هیئت دولت و‌ برخی دیگر هم به جذب منابع مالی نیاز دارد.

استاندار کرمان یادآور شد: مشکل بعدی کرمان همانند برخی از استان‌های کشور اشتغال است. امیدواریم  بتوانیم از منابع و معادن استان در پروژه‌های صنعتی و تولیدی استفاده کرده و‌ با ایجاد واحد‌های تولیدی گام‌های موثری در بهبود وضعیت بیکاری استان ایجاد کنیم.

گفتنی است؛ معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح چند طرح مهم صنعتی و عمرانی، امروز ( دوشنبه)  به ا‌ستان کرمان سفر می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
درخواست ما کارگران از دولت اجرای قانون است
آخرین اخبار