توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

۱۷ بهمن؛ آغاز پذیرش بدون کنکور دانشجو برای مهر ۹۸

مشاور سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام ورودی مهر ماه ۹۸ دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی از روز ۱۷ بهمن ماه آغاز می‌شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ۹۷ پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مرحله بهمن ماه ۹۷ انجام می‌شود، اطلاعیه و مدارک لازم برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ورودی مهر ماه ۹۸ از روز ۱۷ بهمن ماه  بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در ورودی بهمن ماه ۹۷ تعداد ۸ هزار و ۷۷۱ کد رشته محل وجود دارد که در این مرحله ۱۰۰ هزار نفر می‌توانند در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جذب شوند.

توکلی ادامه داد: بر اساس مصوبه مذکور تنها در صورتی که در کد رشته‌ای ظرفیت خالی باقی مانده باشد در ورودی مهر ماه ۹۸ داوطلبان می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به انتخاب کد رشته محل مورد علاقه خود کنند.

وی تأکید کرد: آن دسته از داوطلبان که در آزمون سراسری ۹۷ یا مرحله تکمیل ظرفیت همچنین در دوره نیمه متمرکز قبول شده‌اند، می‌توانند در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند که در صورت قبولی اولیه، قبولی قبلی این داوطلبان لغو می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور برای ورودی مهر ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
اینجور میگه تا همه این رشته محل های بیخود رو پر کنند این آقایون سازمان سنجش کی بازنشسته میشن ؟
آخرین اخبار