آسیابری: تمریناتم را با هماهنگی مربیان پیگیری کردم

ملی پوش کاراته گفت: با توجه به اینکه در کمپ ایتالیا حضور ندارم تمریناتم را با هماهنگی مربیانم پیگیری کردم.

آسیابری: سربازی مانع از حضورم در کمپ ایتالیا شدعلی اصغر آسیابری ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی کاراته برای کسب آمادگی بیشتر و با دعوت فدراسیون ایتالیا هفته گذشته راهی کمپ تمرینی این کشور شد و من نتوانستم در این کمپ شرکت کنم و برای حضور در مسابقات جهانی روز جمعه به فرانسه سفر می‌کنم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ملی در ایتالیا حضور دارد، این هفته را با هماهنگی مربیان تمریناتم را ادامه دادم تا با آمادگی کامل در مسابقات لیگ فرانسه شرکت کنم. رقابت‌های جهانی کاراته وان فرانسه از نظر کسی سهمیه المپیک بسیار مهم است و تمام تیم‌ها برای کسب مدال در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

ملی پوش کاراته عنوان کرد: در دوره‌های قبلی در فرانسه در دور سوم و ششم برابر حریفانم نتیجه را واگذار کردم و از دور رقابت‌ها کنار رفتم، اما این بار تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا با تمرکز بالا و آرامش بتوانم روی سکو‌های قهرمانی بایستم.

آسیا بری در ادامه افزود: فرانسه یکی از بهترین میزبانی‌ها را در مسابقات جهانی دارد و همیشه داوری در رقابت‌های جهانی این کشور مشکلی را برای کاراته کا‌ها ایجاد نکرده است و به دلیل اینکه در اروپا قرار دارد تیم‌های زیادی برای حضور در این مسابقات وارد فرانسه می‌شوند و یکی از شلوغ‌ترین رقابت‌های لیگ جهانی است.

ملی پوش کاراته کشورمان در پایان گفت: حریفان قدرتمندی در فرانسه حضور دارند که پیش از این با آن‌ها مبارزه کردم و امیدوارم که در این دوره هم بتوانم از سد این حریفان نامی عبور کنم و با کسب مدال رنکینگم را برای رسیدن به المپیک توکیو ارتقا دهم.


بیشتر بخوانید:

نام‌های نامرئی و مهندسی انتخابات کاراته در قالب سکوت!

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملی

مهدی زاده: تیم ملی کاراته می‌تواند شگفتی ساز المپیک باشد


انتهای پیام/

اظهارات آسیابری درباره لیگ جهانی کاراته وان فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار