معاون فنی و عمرانی شهردار قم عنوان کرد؛

تصمیم گیری احداث پارکینگ بعد از تسویه حساب با پیمانکار صورت گیرد

قاری قرآن گفت:پیشنهاداولیه احداث پارکینگ روباز دراین محل است که تصمیم گیری در این باره باید بعد ازتسویه حساب باپیمانکار صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علیرضا قاری قرآن معاون فنی عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه مشکلات سرمایه گذار پروژه شهید کاظمی با پرونده موسسه ثامن گره خورده است،گفت:پیشنهاد اولیه احداث پارکینگ روباز در این محل است که تصمیم گیری در این باره باید بعد از تسویه حساب با پیمانکار صورت گیرد.

علیرضا قاری قرآن با اشاره به اینکه پروژه شهید کاظمی در خیابان صفائیه قرارداد سرمایه‌گذاری دارد،عنوان کرد: متأسفانه مشکلات سرمایه‌گذار این پروژه با پرونده موسسه ثامن گره خوره و دچار چالش شده است.

معاون فنی عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه پس از انجام این روند باید برای آرام کردن محیط اقدام کنیم،افزود: آخرین اخبار درباره این پروژه این است که فعلاً شهرداری قم و سرمایه‌گذار در حال تسویه‌حساب هستند چراکه به دلیل مشکلات یادشده این سرمایه‌گذار قادر به ادامه قرارداد نیست.

قاری قرآن یادآورشد: در ادامه نیز باید بررسی شود که در این پروژه چه برنامه مقرون‌به‌صرفه است تا درباره آن تصمیم‌گیری و عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

انتهای پیام/ح

پیمانکار پروژه شهید کاظمی در حال تسویه حساب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار